Träning

Om ridning generellt samt om att ha ridning som fritidsintresse. Hanteringsträning, inridning och grundutbildning. Olika grenars ridning diskuteras under respektive gren. Huvudmoderator: Hedinn

Filtrera med prefix:

C
Träning Har en shettis tio år men ej så mycket riden de senaste åren. Vi tänker bygga upp hennes muskler men vill ha gärna ha tips på hur vi ska...
Svar
3
· Visningar
853
Senast: Linn_89
·
Träning Jag har ett nordissto på 9 år, som jag haft i ett år nu. Hon hade inte blivit riden på 3 år, och var överviktig, när jag hämtade henne...
Svar
5
· Visningar
845
Senast: Panter
·
Träning Hur gör ni? Är alla lika petiga som mig? Varje vinter håller jag på att bli galen på att brodda av och brodda på. Jag är extremt rädd om... 2
Svar
25
· Visningar
2 411
Senast: ulle.j
·
A
Träning Jag var häromdan och tittade på en kompis som red lektion. jag blev jätte chockad när jag såg att 7 av 8 ryttare red på (enligt mig)... 2
Svar
22
· Visningar
2 123
Senast: Degree
·
M
Träning Jag undrar om det finns någon bra övning där man kan träna galoppfattningar och avbrott? Den ska helst passa alla åldrar :D Jätte...
Svar
4
· Visningar
2 121
Senast: Degree
·
C
Träning Vart går gränsen egentligen vid djurplågeri? jag måste fråga eftersom jag har blivit anklagad för just det. :confused: :crazy: Och ja... 11 12 13
Svar
242
· Visningar
24 757
Senast: CrazyMia
·
Träning Hej på er! Kan ni dela med er av era egna erfarenheter av hästar som varit oroliga i släpet och sedan lugnat ner sig. Hur har ni... 2
Svar
28
· Visningar
4 296
Senast: FUNNY
·
M
Träning Håller på att drilla min 2,5 åriga nykommling, vi håller nu på med att lyfta bakhovarna. Problemet är att hon är så "visspig":D med...
Svar
5
· Visningar
846
Senast: YeahRight
·
Träning Hur går man tillväga för att lära hästen galoppfattning när man tömkör? Vilka hjälper ger man?
Svar
13
· Visningar
1 550
Senast: Thora
·
Träning Är era hästar ute när det blåser 15 sekundmeter eller mer? Vette tusan om de ska få stå inne i morgon då det ska blåsa en hel del och de... 2
Svar
20
· Visningar
2 689
Senast: Flummflicka
·
Träning Har ridit en häst nu i ett år (oerfaren kompis äger honom). Han är 5 och hon har haft honom sen han var 3. Han blev skickad på... 2
Svar
26
· Visningar
3 018
Senast: vindvissla
·
Träning Hej alla buke människor ;) Det var så här när jag kom till stallet igår så såg jag att en kedja hängde på Shadows box.Jag frågade då...
Svar
17
· Visningar
1 390
Senast: Frida_90
·
Träning Behöver lite snabba tips här nu. ;) Pållen ska iväg till klinik imorgon och måste således lastas. Jag har ingen egen transport och kan...
Svar
10
· Visningar
1 650
Senast: ujent96
·
Träning Ska flytta mitt sto och hennes femmånaders föl på lördag fm. I det nya stallet bor en sur gammal travmärr och en shettis valack...
Svar
2
· Visningar
741
Senast: Sonic76
·
P
  • Låst
Ridning hej, Ja tänker nu ställa en ointelligent fråga. Vad är barock ridnig? vad går det ut på? Har aldrig kommit underfund med det.. :D
Svar
3
· Visningar
835
Senast: _Blippan66_
·
K
Träning Hej har flyttat min häst till lösdrift. Nu är det så att en annan häst har huggit henne på halsen många gånger och jag har sätt det...
Svar
2
· Visningar
936
Senast: norpan
·
M
Träning Jag kom precis in efter att ha tagigt in hästarna (kl 12:35) eftersom de blåser storm och snöar... hästarna var väl på klädda men... 2
Svar
23
· Visningar
1 770
Senast: syrran
·
H
Träning Jo jag undrar hur ni uppfostrar era hingstar?? Har nämligen en kompis som har en hingst på 1,5 år som nu börjar bli riktigt jobbig... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 119
Senast: hoppla
·
P
Träning Är det bara jag som har tänkt på detta och kommit fram till att det skulle vara ett ganska bra påhitt? Eller tycker ni tvärt om? Att... 2
Svar
22
· Visningar
1 853
Senast: Grållens vän
·
N
Träning Har tidigare haft klippt häst och täcke. Nu hr "vi" gått över till lösdrift. Hur gör jag? Häsen blir svettig - har honom oklippt...Skall... 2
Svar
25
· Visningar
1 992
Senast: Freyja_bus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka