Djurplågare?!

Sv: Djurplågare?!

håller helt med om detta, ingen på denna tråd kan veta vad exakt du ska göra i ditt fall, hästar är så olika, precis som vi, jag menar för endel funkar viktväktarna bäst att banta med, andra väljer GI.
mitt råd till dig skulle vara att, om du känner någon som kan varmblod och dess utfodrning/träning väl så kan du fråga om råd.. ex. en travtränare. annars kan jag tipsa om granngården, de säljer ju märket Krafft, vilket är ett mycket bra foder, de kan säkert hjälpa dig där. Men du, börja rida hästen, gallor får de när de kommer upp i ålder och för att de står stilla.
 
Sv: Djurplågare?!

Är det bara jag som är helt puckad eller hade hästen fått föl DENNA sommaren..:confused: ?? För isåfall så är det alldeles för lite mat! mitt vbl sto som är 23 år står på 4dl krafft och 2dl torr betfor (blötlägger ju givetvis) både morgon och kväll! hon rids inte utan är en VÄLDIGT välmående pensionär som lever livets glada dagar i hagen, hon brallar och busar ibland så jag blir livrädd:crazy: :eek:
 
Sv: Djurplågare?!

Är det bara jag som är helt puckad eller hade hästen fått föl DENNA sommaren..:confused: ?? För isåfall så är det alldeles för lite mat! mitt vbl sto som är 23 år står på 4dl krafft och 2dl torr betfor (blötlägger ju givetvis) både morgon och kväll! hon rids inte utan är en VÄLDIGT välmående pensionär som lever livets glada dagar i hagen, hon brallar och busar ibland så jag blir livrädd:crazy: :eek:


Nej Nej Nej.. Hästen fick öhh.. för för 2 ½ år sedan. men idag är hon jättefin :)
Det är ju bara att kolla på bilderna. De talar ju för en bättre är ord :P


14 Oktober 2006
Photo0054.jpg



bonvivettakropp.jpg



Bonitahuvud.jpg
 

Liknande trådar

Hästhantering Hej alla, långt inlägg och jag ber om ursäkt men har mycket att skriva. Jag har redan ett konto här på buke, men då detta känns alltför...
Svar
19
· Visningar
1 592
Senast: Freazer
·
Hästvård Jo jag lånade i våras ut min 9-åriga shetlandsponnyn till en fodervärd och har hitintills verkar gått jätte bra😊 Får regelbundna...
2
Svar
22
· Visningar
1 148
Hästhantering Hej, jag har en unghäst som nyligen blivit inriden och det har verkligen gått jättebra, vi har haft hjälp av en underbar tjej som...
Svar
13
· Visningar
2 016
Senast: MiniLi
·
Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 081
Senast: Freazer
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Tångbett dåligt?
  • Målbilder för trubbnosar.
  • Uppdateringstråd 30

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp