Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag sitter och läser omplaceringsannonser, inte för att jag ska skaffa någon mer hund just nu men för att jag inte kan låta bli att...
2
Svar
26
· Visningar
6 836
Senast: Nila
·
Hundhälsa Hej, jag visste inte riktigt hur jag skulle rubricera detta inlägg men beskrivningen finns ju nedan. Min ena hund har nyligen fyllt 8...
Svar
4
· Visningar
1 031
Senast: xaheena
·
C
Hundhälsa Nyfiken fråga då jag är dåligt insatt i höfter och liknande. En sheltie blev röngtad vid 2 års ålder med D-höfter. Den bröt vänster...
Svar
2
· Visningar
1 396
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Nu har jag pannan i djupa veck, har tagit hjälp av veterinär för att få ned min överviktiga hund till sin idealvikt. Har ätit...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 003
Senast: mian
·
M
Hundhälsa Hej!!!! Jag tänkte bara höra hur ofta en siberian husky ska vara ute om man bor inne i stan? Fast nära till skog och mark, Denna hund...
Svar
9
· Visningar
4 214
Senast: bengeten
·
Hundhälsa Lite känslig fråga, men en "granne" har en hundvalp (pytteliten ras) som väldigt sällan får gå ut, vilket då naturligtvis resulterar i...
Svar
7
· Visningar
1 578
Hundhälsa Jag fick av en släkting i Finland fått höra att ett flertal hundar i Finland under sommaren har drabbats av parvo. Särskilt allvarligt...
Svar
12
· Visningar
1 522
Senast: Ciindy
·
Hundhälsa Jaha, då var hjulet satt i rullning då. Min BC tik har varit halt till och från under våren, oftast i samband med ansträngning men även...
Svar
1
· Visningar
1 029
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Hejsan vet inte om detta är rätt ämmne att ta upp men ändå ochej. Våran hund som är 4 år och har nu i dag bajsat inomhus han har gjort...
Svar
8
· Visningar
1 148
Senast: annie_cool
·
Hundhälsa Alice (4,5 månaders RR valp) har nog varit i kontakt med något olämpligt. Hon har typ nässelutslag över nästan hela kroppen! Ser ut...
Svar
1
· Visningar
4 088
Hundhälsa Idag är jag på besök hos min mamma, och jag fick nyss reda på att min syster ska komma också, med en valp. Och som jag vet att min hund...
Svar
1
· Visningar
893
Hundhälsa Vovve har utslag på magen, någon som har sett det här förr och vet vad det är för något? De verkar inte klia eller irritera, och de är...
Svar
7
· Visningar
4 102
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Finns en hund på ön som oftast (eller alltid?) rastas med munkorg. Eller det är en sån där svart i tyg som man trär på, inte en korg i...
Svar
4
· Visningar
1 711
Senast: MissFideli
·
Hundhälsa Och varför? Den troliga orsaken till Niunias polyartrit var just vaccin så vi ska troligtvis inte vaccinera henne. Det är väldigt få...
2 3
Svar
56
· Visningar
11 959
Senast: Fan of Bill
·
Hundhälsa Min ena hund(Schäfer) har råkat ut för detta elände, är precis hemkommen ifrån veterinären. Upptäckte fistlarna natten till söndagen...
Svar
5
· Visningar
7 819
Senast: linafina
·
Hundhälsa Hur kinkiga är SKK på när det ska tas? Måste det tas innan/exakt när hunden fyller ett år eller kan det vänta någon dag extra...
2
Svar
25
· Visningar
8 532
Senast: Shark
·
Hundhälsa Det är så att min phalene hane har tandsten , igen. Har varit och tagit bort 2 gånger redan för några år sedan , det är nu på äldre dar...
2
Svar
34
· Visningar
9 878
Senast: Varmblod90
·
Hundhälsa Väntar på att vet ska ringa upp, måste slänga ut en tråd för att kolla era erfarenheter... I korthet tror vi att hunden är...
2 3
Svar
40
· Visningar
8 525
Senast: skuggi
·
S
Hundhälsa Vad kan man ge en hund som fått diarre att äta? Hur många dagar kan de vara innan man bör låta en veterinär titta på den? Han äter...
Svar
4
· Visningar
7 191
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Hej! Min lilla vovve äter inte som hon ska, hon har bestämda tider äter hon inte då blir det ingen mat.Ibland äter hon ibland inte...
2
Svar
35
· Visningar
2 666
Senast: Bejbie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Retrievertråden