Är hon tanig för att hon är mager eller omusklad? (har inte tittat på bild).
En frisk hund svälter ju sig sällan eller aldrig, så antagligen får hon i sig precis det hon behöver och mår bra av.
Min egen hund kör en dagsgiva på 3 dygn periodvis och hon är fin i hullet och har gott om muskler. Hon är helt enkelt inte så stor i maten och har "matvägrat" sedan hon var 8 veckor och en dag gammal.
Nu bor hon som ensamhund här hemma än så länge, och hon är en nattätare. Jag ställer fram maten på kvällen (el fyller på skålen), för på morgonen är det helt döfött - hon äter aldrig på morgonen. Sedan tittar hon på mig som om jag är efterbliven, går iväg och äter sedan på natten. Jag vet inte varför, men av någon anledning är hon väldigt lättstörd vid matdags och om det funkar fint för henne att äta på natten får hon väl göra det.
Alla hundar gillar heller inte färskfoder. Jag har både gett min hund olika sorters färskfoder + att jag har BARFAT henne men hon föredrar faktiskt torrfoder. Det som händer om jag ger henne färskt är att jag hittar maten (kycklingvingar, färskfoder eller inälvor) i soffan, i mina skor, under kuddarna i sängen etc, så det har jag gett upp. Serverar maten torr (med tillgång till vatten) så får hon käka när hon blir hungrig, helt enkelt.
Enda gången hon äter "som hon borde" är när jag passar någon annans hund och det blir lite konkurrens i huset, då äter hon ca 3 dagar innan hon ger upp det med.