Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

C
Hundhälsa Min ena hund har har lyckats leka galning på semestern så pass att jag är orolig för hans höfter. Han har inte ont och så och är...
Svar
3
· Visningar
4 057
Senast: Blandrastik
·
Hundhälsa Nikita har ont någonstans men jag vet inte var. Det började i lördags med att hon var ovillig att hoppa in i husbilen men det gick efter...
Svar
8
· Visningar
912
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Upptäckte för en kort tid sedan att Atlas hade en liten vit fläck i ena ögat. Hans syn var inte försämrad så jag tänkte att jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
21 718
Senast: Varmblod90
·
M
Hundhälsa Jag vill inte ha något kemikaliskt fästingmedel till mina hundar men fick tips att använda grumme, hjälper att hålla de små otygen borta...
2
Svar
25
· Visningar
11 341
Senast: MamaJustify
·
Hundhälsa Vår lapphundsvalp har blivit halt på bakbenen, och är framförallt vinglig och stel när hon vilat en längre stund. Veterinären har...
Svar
9
· Visningar
1 575
Senast: Amk
·
Hundhälsa Hur ser det ut? Det finns ett foder som har animaliska protein runt 38% mot 18% fett (i ett annat version är det 44% mot 18%). Det finns...
Svar
6
· Visningar
1 410
Senast: rahl
·
Hundhälsa Nu fick det vara nog. Jag har gråtit hela dagen, och sitter nu med en klump i halsen och tårarna på gång igen. Fan, fan, fan.... Så här...
2
Svar
26
· Visningar
4 306
Senast: Bejbie
·
Hundhälsa Hur långt, hur länge och hur fort cyklar ni med era hundar? Min rottishane Taz är snart två år och jag har nyligen börjat cykla med...
Svar
12
· Visningar
16 914
Senast: Saybia
·
Hundhälsa Fick nyss veta att min vän är hos vet med hennes hund och de vet inte om tiken kommer att klara sig :( Hon blev igårkväll/natt påkörd...
2
Svar
30
· Visningar
3 211
Senast: Bewildered
·
Hundhälsa Jag skickade i veckan in ett träckprov (Kolla Masken) på min tik, vilket jag gjort några gånger tidigare också. Svaret var, precis som...
Svar
7
· Visningar
1 476
Senast: Hoppelhase
·
Hundhälsa Någon som provat detta medel. Fungerar det. Fixodida Zx
Svar
2
· Visningar
1 190
Senast: Rotterö
·
Hundhälsa Från att ha varit livrädda för vatten så har mina 2 Dvärgschnauzer blivit helt galna i att bada. Jag tycker ju detta är superkul :)...
Svar
5
· Visningar
1 038
Senast: hastflicka
·
K
Hundhälsa Hej! För ca en timme sedan ar jag och trimma min lilla kille och mitt i allt hör jag ett gnäll, tänker inte mkt på det men när jag...
Svar
4
· Visningar
5 515
Senast: kikksan89
·
Hundhälsa Den lilla ettriga JRTn ska väl inom de närmsta månaderna flytta tillbaka till sin husse och matte, som är utflyttade till England (han...
Svar
10
· Visningar
1 177
Senast: lil-sis
·
A
Hundhälsa Har en Tibetansk Spaniel på 3 år som precis blivit "ensam" hund. Hon är en omplacerings hund som kom direkt från kenneln till oss då hon...
Svar
1
· Visningar
870
Senast: Swat
·
Hundhälsa Jag har bestämt mig för att sätta över min Rottisvalp (15v) på färskfoder. Men jag funderar lite, dels över vilka märken som är...
2
Svar
35
· Visningar
3 170
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Eller vad tror ni? Han har haft så förut, det är rosa och svullet och irriterat och han slickar på det, och sedan försvinner det. Vad...
Svar
9
· Visningar
15 652
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag kikar runt på en del kennlar (för jag ska bli med valp nästa år:laugh:) och då har jag stött på en avelshanne med näthinneveck, jag...
Svar
1
· Visningar
1 390
Senast: Laa
·
Hundhälsa Vår papillonhane (Chip) på 13 år har den senaste tiden lagt sig till med en del konstiga beteenden. När vi är ute i trädgården kan han...
Svar
7
· Visningar
7 097
Senast: Sickan
·
Hundhälsa Igår såg jag en hund som gick konstigt och tänkte direkt på ryggproblem. Men jag är ingen veterinär, så jag tänkte höra med er om ni...
Svar
6
· Visningar
4 463
Senast: Lupin
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka