Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

E
Hundhälsa Hej! Jag är i skrivande stund på jakt efter en ny hund och har efter en tids funderande kommit fram till att det är schäfer jag vill...
Svar
10
· Visningar
1 602
Senast: PIRU
·
Hundhälsa Över hur lång tid ska man fasa över hunden på nytt foder? Jag har bytt foder på min 5½ månaders valp av olika anledningar och just nu...
Svar
10
· Visningar
2 016
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Har precis klippt Elvis och vad hittar jag i hans päls om inte äckliga loppor :crazy:. Antar att jag kommer hitta det på Douglas också...
Svar
18
· Visningar
4 185
Senast: Flash5
·
Hundhälsa Vi har haft extrema åskväder här i Östergötland sen ett par dagar tillbaka och för min ena hund innebär åska = döden ungefär :cool:. Han...
Svar
13
· Visningar
2 127
Senast: yennork
·
Hundhälsa Har ju min lilla skrutt som blev 6 månader i förra veckan. Nu har jag sett att han ibland (inte alls ofta, men ibland) har som två...
Svar
15
· Visningar
18 769
Senast: Lupin
·
S
Hundhälsa Hej! Vi har en ungersk kuvasz tik som är 4 år. Hon är jätteglad mot mej, min sambo och våran snart 2 år gamla dotter. Men sedan en...
Svar
13
· Visningar
1 694
Senast: EmmaW
·
Hundhälsa Fortune fick en propp (tromb) i ryggmärgen förra veckan. Veterinärerna tror att hon kan bli helt återställd och hon är redan nu mycket...
Svar
1
· Visningar
944
Senast: FannyoArre
·
Hundhälsa Nu är det så att det är något konstigt med agnes bakben. Hon sträcker inte ut dem bakåt utan trampar på in under sig istället. Andra...
2
Svar
24
· Visningar
6 804
Senast: Fragile
·
C
Hundhälsa Vår hane har börjat med ett beteende han aldrig tidigare haft. Han går nämligen till kattlådan och äter upp kattavföringen och detta...
2
Svar
38
· Visningar
3 651
Senast: lil-sis
·
Hundhälsa I måndags kväll åt våran mops 2/3 av ett paket mariekex som han tog när vi var mindre uppmärksamma. I onsdags fick han kraftig diarré...
Svar
2
· Visningar
3 191
Senast: Dentaku
·
Hundhälsa Jag har en hund som lite då och då har något som ser ut som magknip. Han piper till och går runt i en liten cirkel för att sedan lägga...
Svar
13
· Visningar
27 095
Senast: Poni_Tail
·
Hundhälsa Har en nioårig Jack Russel hane som lider av cushings sjukdom. Han har haft det i ca två år och medicinerats för det hela tiden. Dock...
Svar
5
· Visningar
8 322
Hundhälsa Ska till vetten idag och ta lite prover och undersökning, då hunden har lite diffusa symtom. Misstänker att det kan vara något...
Svar
10
· Visningar
992
Senast: MiniLi
·
S
Hundhälsa Hur blir man enklast av med snigelslem som sitter mellan hundens trampdynor? :confused: tvål och vatten är ganska hopplöst att använd...
Svar
2
· Visningar
1 328
Senast: movi
·
Hundhälsa Jag ska hämta min valp på söndag. Han blev 8 veckor igår och besiktigades idag. Uppfödaren ringde nu på kvällen och ville berätta att...
Svar
18
· Visningar
3 550
A
Hundhälsa Familjen har en tax som alltid har varit ett öronbarn. Hon är nu åtta år gammal och vi gör regelbundna besök hos vet för att kolla...
Svar
2
· Visningar
2 008
Senast: Sol
·
Hundhälsa Var till veterinären för att kolla upp en hälta på ena bakbenet som kom häromdagen på vår unghund som i övrigt är pigg och glad i det...
2 3
Svar
58
· Visningar
11 710
Hundhälsa Hej, undrar lite om tandrensning på hund, har två russlar hemma med dålig andedräkt:o och beläggningar som jag tänkte få tänderna...
Svar
6
· Visningar
3 291
Senast: EmmaW
·
Hundhälsa Brorsans hund är diagnostiserad med klolossning och har fått alla tassarna opererade nu. :( Vad är det för chanser att han kan bli...
Svar
5
· Visningar
2 034
Senast: Disen
·
Hundhälsa Ska på anställningsintervju på ett jobb i Kinna. En tillsvidareanställning. Så om jag får det så "kan" jag inte tacka nej. Jag är inte...
Svar
7
· Visningar
2 080
Senast: glittra
·

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka