Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

H
Hundhälsa Letat på google men hittar mest om Underproduktion av sköldkörtelhormon. Jag vill veta lite om överproduktion. Har någon erfarenhet av...
Svar
4
· Visningar
2 931
Senast: Hjalti
·
Hundhälsa Nu är jag fundersam... Sigge började plötsligt halta när jag tog ut honom ur buren (var åhörare på workshop och skulle träna sen) i...
Svar
2
· Visningar
1 489
Senast: Jenka
·
W
Hundhälsa Ska hämta valp i helgen och har en äldre herre hemma. Jag antar att jag bör avmaska honom innan valpen kommer hem. Vad rekomenderar...
Svar
9
· Visningar
1 028
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Någon som kan berätta om detta ? Har Googlat och läst, men hittar mest att prognosen är dålig för hundar som fått den. Men vad är dålig...
Svar
3
· Visningar
1 031
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Någon som upplevt detta? Min hund, nu 8 år gammal, har haft en knöl på ena sidan hur länge som helst. Det måste vara många år helt...
Svar
4
· Visningar
29 391
Senast: TinyWiny
·
N
Hundhälsa Självklart, var det inte slut på huvudbry för mig. När jag trodde att allt hade lugnat sig, visar det sig att hon tappar päls på...
Svar
10
· Visningar
3 087
Senast: Nathyu
·
Hundhälsa Igår morse blev Fortune plötsligt stel och vinglig under morgonpromenaden. Bakbenen ville inte lyda och jag upplevde det som att hon...
Svar
11
· Visningar
2 305
Senast: Fragile
·
Hundhälsa Jag kan för mitt liv inte förstå varför vissa människor skaffar djur.. En kompis visade mig på ett annat forum en kille som startat en...
2
Svar
32
· Visningar
4 743
Senast: Frukten
·
Hundhälsa Vi tingade valpen med två kulor nere,även på veterinärintyget som gjordes 2 dagar innan hämtning så var bägge nere,när vi väl kommit hem...
Svar
3
· Visningar
11 118
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Min rottis tik är i farten igen . Hon äter små grus. Spyr sedan grus. Hon är nyligen opererad för tonsill rester. Hon opererade...
Svar
7
· Visningar
5 778
B
Hundhälsa Blir snart galen.:confused: min hund har fått mjällkvalster som jag ska behandla med expott tills det försvinner och så har han...
Svar
0
· Visningar
750
Senast: bulldog
·
Hundhälsa Min 8 månaders Rottis hane är helt rumsren... hemma. Men så fort jag är hos min kompis så gör han båda delarna.. Det spelar ingen...
Svar
6
· Visningar
829
Senast: Dalmas
·
Hundhälsa Våran whippetvalp är snart 16 veckor och nu har hon självmant börjar ta initiativ till att vilja gå upp för våra trappor. Hon har fått...
Svar
7
· Visningar
4 197
Senast: lainen
·
L
Hundhälsa Vilken djungel.. Jag har i ärlighetens namn aldrig vågat ha fästingskydd till vovvan innan, då man hört både det ena och det andra. Men...
2
Svar
25
· Visningar
16 513
Senast: Lenis
·
Hundhälsa Idag har jag äntligen fått hämta hem min golden efter att han har legat inne hos veterinären i 6 dygn. Han har diare som inte vill ge...
Svar
3
· Visningar
948
Senast: MalinM
·
L
Hundhälsa Min hund spyr upp sitt färskfoder, på en gång efter hon ätit, sen kan hon ibland äta det igen, och spyr då inte. Jag undra vad det...
Svar
8
· Visningar
5 855
Senast: Rose
·
Hundhälsa Vi har sedan ett par månader tillbaka börjat jogga med vår staffe och de senaste två-tre rundorna har han börjat bete sig märkligt...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 029
Hundhälsa Kan man på något sätt bli säker på om huruvida hunden blivit huggormsbiten eller ej? Jag gjorde som vanligt i förmiddags, släppte ut...
Svar
12
· Visningar
4 077
D
Hundhälsa hejsan! Jag har en beagletik på 18 månader och har haft henne sen 8 veckor gammal. Dom senaste 4 månaderna så har hon börjar bete' sig...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: Raven_
·
Hundhälsa Tidigare så har det aldrig varit några som hellst problem med andra hundar. Men under de senaste året så har han börjat med att flyga på...
Svar
6
· Visningar
1 358
Senast: Ämelie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka