sträcker inte ut bakbenen

Sv: sträcker inte ut bakbenen

snygg bild på höfterna, skönt att det är något hyffsat lättfixat :D
ot: blir alltid lika förundrad när jag ser rtg-bilder och ser hur otroligt lika hundar och människor ser ut "ben-mässigt"... fascinerande :)

Ja det va underbart o höra :)
Jag har ingen erfarenhet av röntgenbilder men de ser bra ut alltså? Vet. sa ju det men han sa ju inte om det är A, B eller vilken grad, men då kanske jag måste få dem skickade till en speciallist?

spontant ser det ju ut som normala höfter, men, som hemlig säger, det är skk som graderar dem, och ingen annan.

Liknande trådar

Hästvård Hej! Skriver här desperat i hopp om att nån kanske har en aning om vad som är felet på min ponny. Hon är en 18 årig korsningsponny med...
2
Svar
34
· Visningar
3 551
Senast: Freazer
·
Hundhälsa Hejsan, Jag har en snart 7 års gammal blandras tik som jag har haft olika problem med nästan hela hennes liv. Det började med att...
Svar
17
· Visningar
2 896
Senast: em-pirre
·
A
Ridning Har en häst sedan 1 år tillbaka.Innan dess inte riden på 4 år.Valack 8 år. Var hos tränare i vintras,tränaren tyckte det var något...
2
Svar
23
· Visningar
3 411
Senast: Highcat
·
C
Ridning Och trött på att det finns 683 olika teorier för uppbyggnad av häst. Jag vill ha en klar linje, och ja jag vet, jag måste ju vara den...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 846
Senast: cristobal
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka