Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

J
Hundhälsa Min hund har sedan ca 3-4 veckor varit irriterad i ena sidan när jag kliar eller klappar på en bit ca 5 *5 cm parti. Han kliar sig inte...
Svar
1
· Visningar
836
Senast: _Candy_
·
Hundhälsa Någon som använder har erfarenhet av detta foder? Fick erbjudande att prova en säck till min valp, så ni som använder eller har använt...
Svar
2
· Visningar
1 494
Senast: Empire
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av detta? Hur länge kan man hålla på? Hur ofta sprutar man?
Svar
11
· Visningar
10 083
Senast: LillaMy84
·
G
Hundhälsa Jahopp, nu var det här igen. Den ena vovven har börjat löpa, och precis som varje gång tycker jag det är så svårt att hitta ett bra...
2
Svar
21
· Visningar
19 178
Senast: Berin
·
Hundhälsa Min dotter flyttade hemifrån nu i somras och sedan dess är min hund inte sig själv. Han sörjer verkligen :( Min sambo har under...
Svar
6
· Visningar
7 274
Senast: Swat
·
Hundhälsa Camaro har ätit VoH med lax ganska länge nu, dock har hon blivit lite tjock. Vi har dragit ned givan rejält och ökat motion så nu börjar...
2
Svar
22
· Visningar
2 276
Senast: Farao
·
S
Hundhälsa Jag har provat Nordics sp+ i klump till mina hundar, två schäfertikar. Enligt innehållsdeklarationen innehåller det ångkokt korn men jag...
Svar
3
· Visningar
1 616
Senast: Ravishing
·
Hundhälsa Har haft sambons Rottweiler grabb ute på foder i 1½ vecka, vi fick hem honom i söndags och ja.. De var ingen rolig syn.. Han har alltså...
Svar
2
· Visningar
700
Senast: Swat
·
Hundhälsa Någon som har det? Jag skall in med min hund för titthålskirurgi och rätta till en förslitning i bogleden. Det ända jag vet nu är att de...
Svar
1
· Visningar
3 592
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Ställer bara frågan här. Om man har en hund (sch/bc) som är dryga 12 år.......är det nån ide att ha en försäkring då eller är det att...
Svar
19
· Visningar
2 306
L
Hundhälsa Vill bara höra era ärliga åsikter om vad ni tycker om hur min hund har det. Tror ni det är ett dugligt hundliv han har? HÖGST 3 dagar...
2
Svar
25
· Visningar
3 715
Senast: Varmblod90
·
H
Hundhälsa Har kommit till en punkt till slut där jag tvingas med veterinärens hjälp att kapitulera och inse att jag inte kan hjälpa Pingla då hon...
2
Svar
20
· Visningar
5 900
Senast: Hjalti
·
Hundhälsa Kan man verkligen ge "människo-medicinen" Omeprazol till en hund?? Vilken dos isåfall?
Svar
14
· Visningar
57 343
Senast: martha
·
Hundhälsa Dramatisk film men roligt att den klarade sig. http://www.youtube.com/watch?v=_QQQAVNKIPE
Svar
0
· Visningar
943
Senast: Rosett
·
G
Hundhälsa Min 7 månaders valp Iris började kräkas i måndags em, då kom frukosten upp. Sedan fick hon kokt ris på kvällen och verkade bli piggare...
Svar
2
· Visningar
2 720
Senast: Genesis
·
Hundhälsa Kom precis hem från bk där jag gått kurs med ena hunden och känner mig riktigt trött - det kröp nämligen runt loppor på både henne och...
Svar
11
· Visningar
1 755
Hundhälsa Jag har en labrador tik på 9 år som har haft en väldig klåda och pälsen föll av. Nu har de vart bra ett tag men nu har de åter kommit...
Svar
4
· Visningar
2 963
Senast: Pigan
·
I
Hundhälsa Har ett litet problem eller vad man ska säga, vet inte om det är ett problem eller om det är jag som bara är nojig =( men hoppas på lite...
Svar
4
· Visningar
1 037
Senast: isaacmydog
·
Hundhälsa Min brors labrador fick igår diagnosen kraftig kennelhosta. Hunden är 9 år och ovanligt stor (inte tjock), väger 37 kg. Ordinerades...
Svar
4
· Visningar
11 961
Senast: MonteRose
·
Hundhälsa Vi håller på att leta en valp, och har fastnat för Chinese crested. Har tittat runt lite och träffat på ett par valpar som känns mycket...
Svar
17
· Visningar
4 659
Senast: skuggi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka