Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

S
Hundhälsa upptäckte att min hund har fått löss, köpte därför frontline comp i tisdags och stratade behandlingen.:crazy: men undrar nu hur länge...
Svar
0
· Visningar
853
Senast: SaraEdman
·
Hundhälsa Var ute och gick med en vän och hennes hund, även min hund var med. Hundarna lattjade och sprang, men inga tokrace, utan normalt...
Svar
4
· Visningar
1 133
Senast: Lionheart
·
Hundhälsa Nu är lilla valpen här (4 månader) lös i magen och har varit det till och från i 3 dagar. Vi är mitt i ett foderbyte och jag vet inte...
Svar
4
· Visningar
2 872
Senast: Misiaczek
·
Hundhälsa Jag har funderat på det där. Många säger att man ska koka märgbenen för att skona magen på hunden. Andra säger råa för att minimera...
Svar
13
· Visningar
2 514
Senast: Illiana
·
A
Hundhälsa Vår jämthund har blivit väldigt röd i ljumskarna och nu upptäckte jag att han har ett litet sår där. Antagligen har han kliat hål. Ska...
Svar
1
· Visningar
1 934
Senast: Farao
·
Hundhälsa Min hund opererade bort ett melanom i torsdags, den satt strax bakom revbenen på ena sidan. Han har ju tratt på sig dygnet runt osv men...
Svar
9
· Visningar
2 225
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa När tycker ni det är dags att ta bort en allergisk hund? Vet att det är en svår fråga och att det är väldigt individuellt. Men när...
Svar
13
· Visningar
11 887
Senast: Apollo
·
Hundhälsa Min 14-åriga chihuahua har tandsten och någon/några tänder behöver dras ut. Just nu är det inte akut, han har ingen inflammation eller...
Svar
6
· Visningar
2 508
Senast: giovanna
·
S
Hundhälsa Har letat efter svar men inte hittat några. Postar en ny tråd i förhoppningen om att det finns någon eller några med erfarenheter kring...
Svar
1
· Visningar
5 687
Senast: Sali
·
Hundhälsa Jag har kontaktat veterinären så jag ska åka in med Sune idag. Jag är mest nyfiken på om någon annan har sett något liknande. Det...
Svar
0
· Visningar
1 592
Senast: Priscilla
·
Hundhälsa Hej. Precis som de låter, kan ni som har kastrerat eran tik nämna för och nackdelar med det hela, även ni som kanske inte gjort de men...
2
Svar
23
· Visningar
7 400
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej. Precis som de låter, kan ni som använder er av hormonsprutor en gång i halvåret(??) och vet mkt om det berätta för och nackdelar...
Svar
3
· Visningar
2 844
Hundhälsa Lillam började löpa för första gången för 12 dagar sen, och idag upptäckte vi att hon har börjat kissa på sig. Först en fläck i soffan...
2
Svar
22
· Visningar
5 287
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Hade Anticimex på besök för dryga månaden sen då vi hade fullt med fläskängrar i skafferiet. Allt kastades, även hundfodret. Nytt...
Svar
0
· Visningar
583
Senast: movi
·
Hundhälsa Hur i hela fridens namn får man tag på kaninkött? Jag har kört elimineringsdiet för att undersöka om min hund är allergisk för att sedan...
2
Svar
26
· Visningar
6 633
E
Hundhälsa Hej! Jag har en stor hund som väger 30 kilo som börjar bli lite till åren, 10år. Just nu bor jag 3 trappor upp och det är lite...
Svar
13
· Visningar
8 378
Senast: Elizakatt
·
B
Hundhälsa Skulle vilja ha lite brainstorming kring vad det kan vara för fel på min hund så jag har lite förslag att lägga fram till veterinären...
2
Svar
24
· Visningar
7 610
Senast: Bananas
·
F
Hundhälsa Hej tänkte höra om ngn utav er har/haft en hund med svullna submandibularna lymfkörtlar på halsen alltså? Tyson min rottweiler nu fem år...
Svar
3
· Visningar
12 783
Senast: fridisen
·
Hundhälsa Jag fick lämna min lilla älskling Alice hos veterinären idag. De säger att hon troligen måste ligga inlagd i flera dagar :cry: Det...
2
Svar
28
· Visningar
3 626
Senast: Grana
·
Hundhälsa Jag har antagligen skrivit om min skrutt tidigare här när hon hade en hemsk klåda. Jag fick iaf veta att hon inte tål spannmål...
Svar
2
· Visningar
863
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka