Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag håller på och letar vovve nu eftersom jag flyttat hemifrån och där med blivit "hundlös"(för första gången i hela mitt liv) eftersom...
Svar
15
· Visningar
1 605
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej! Detta gäller mina föräldrars hund, så ifall jag låter lite oinsatt egentligen så är det för att jag är det :D Men i alla fall, mina...
Svar
17
· Visningar
4 502
Hundhälsa Behöver lite hjälp att se ett problem utifrån. Har tidigare frågat om tips angående min whippettik som är osäker på andra hundar och...
Svar
7
· Visningar
1 321
Senast: Åsa A
·
Hundhälsa Jag håller på att bli galen alltså. Min springer spaniel fäller som en dåre, jag dammsuger varje dag och ändå ser det ut som om jag...
Svar
1
· Visningar
1 596
Senast: wtf
·
Y
Hundhälsa I natt vaknade sambon av att vår hund behövde gått ut då han var dålig i magen. I morse när vi gick upp märkte jag att han hade svårt...
Svar
2
· Visningar
1 151
Senast: Yoggi
·
K
Hundhälsa min blandras hund på 1 år och 2 månader är världens snällaste och gosigaste hund. lydig och inga problem så. vi bor i utkanten av en...
Svar
1
· Visningar
894
Senast: katja40
·
Hundhälsa Fick reda på att Tilda har fel på sina höfter och veterinären rekommenderade ett specialfoder med Glucosamin. Tilda kan även äta sitt...
Svar
2
· Visningar
972
Senast: zitrus
·
H
Hundhälsa Allmäktige buke ;) Om en unghund (renrasig) vid 1års ålder visar sig ha atros på frambenen, vad gäller då ? Pappan är friröntgad &...
2
Svar
26
· Visningar
5 793
Senast: Skogstroll
·
Hundhälsa Jag skulle behöva lite forskning som påvisar att hundmagen inte mår bra av spannmål. Vet ni var jag kan hitta detta? Google är INTE min...
2
Svar
23
· Visningar
7 800
Senast: Rose
·
J
Hundhälsa Hej. Hoppas ni orkar läsa hela inlägget. Behöver verkligen folks åsikter/tips/hjälp... Jag och min sambo köpte för 2 dagar sen en 3...
Svar
3
· Visningar
2 290
Senast: Turelur
·
Hundhälsa Hej! Att hundar hör mycket bättre än vi människor vet jag ju, och att de hör helt andra frekvenser än vi, men efter reportaget i...
Svar
9
· Visningar
6 281
Senast: Lionheart
·
Hundhälsa Har för mig att det finns något sådant. Upptäckte i går morse att Leon inte gärna stödde på hö bakben när han gick, springandes så...
Svar
4
· Visningar
3 819
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Vi har fått rapporter från dagis att vår 6½månaders valp kissar inne även när hon precis har varit ute. De provade att sätta henne i...
Svar
6
· Visningar
6 162
Senast: plymen
·
Hundhälsa Min unghund har fått en knöl som växt fram på ungefär en vecka, precis ovanför armbågen på frambenet. Från början var det päls på den...
Svar
7
· Visningar
2 218
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Jag skulle behöva lite råd om vart man kan köpa en transportväska som mäter högst 23 cm. Jag ska nämligen hämta en Chihuahua valp i...
2
Svar
20
· Visningar
2 542
Senast: Bison
·
Hundhälsa Jag vill i framtiden gärna gå över till BARF, iaf delvis då det är smidigare med torrfoder när man reser. Men hade redan nu gärna...
Svar
3
· Visningar
848
Hundhälsa Här sitter vi med ångest i magen helt plötsligt. Fanny har varit lite hängig på sista tiden, inte så man kan sätta fingret på det men...
2 3
Svar
56
· Visningar
14 050
Senast: angelwings
·
Hundhälsa Min hund har blivit så arg vid kloklippning, vi behöver nu hjälp. Han har alltid varit väldigt snäll att klippa klorna på, bara legat...
2
Svar
23
· Visningar
5 882
Senast: Lycanthrope
·
Hundhälsa Hur länge brukar ni ta det lugnt med fysisk träning efter att hunden har varit dålig i magen? Observera att jag inte talar om magsjuka...
Svar
9
· Visningar
2 885
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Jag satt igår och ögnade igenom ATC-listan över förbjudna medel för att upplysa mig om vad som gäller för vissa preparat. Det var...
Svar
7
· Visningar
2 811

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Utbilda själv
  • Skadade hästar och konvalescenter
  • Dressyrsnack nummer 18
Tillbaka