Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Nu behöver jag lite råd från bukarna igen, ang att ändra flockdynamiken. Jag har idag två ganska unga hundar (2 resp 3 år gamla) som...
Svar
9
· Visningar
1 302
Senast: skuggi
·
Hundhälsa Hej Som jag har beskrivit i en annan tråd har vi nyligen gått över från torrfoder till färskfoder, Nordic Bas, för våra två mopsar...
Svar
12
· Visningar
26 692
Senast: smulan87
·
Hundhälsa Jag har troligen en allergihund här hemma. Utredning är startad för ett tag sedan och hudbiopsid är gjord. Så nu är det bara att vänta...
2
Svar
24
· Visningar
2 589
Hundhälsa Vi funderar på vilket som är bättre över lag att använda, halsband eller sele? Dottern sa att man absolut inte ska ha sele på valp. Men...
Svar
4
· Visningar
1 055
Senast: Taxilock
·
Hundhälsa Precis som rubriken lyder så undrar jag om en hund som inte tål något i någon mat alltid blir dålig i magen/uppvisar andra allergiska...
Svar
18
· Visningar
5 549
Senast: Rose
·
Hundhälsa De enda trådar jag hittar om hundgodis är när hundarna som ska få godiset är kräsna. Så är inte fallet här. Mina hundar är lika kräsna...
Svar
19
· Visningar
8 855
Senast: paradiset
·
Hundhälsa Jag har fram till alldeles nyligen gett mina hundar torrfoder men har nu gått över till färskfoder (nordic). Allteftersom tiden gått har...
2
Svar
28
· Visningar
4 830
Senast: rahl
·
Hundhälsa Veterinären ordinerade "burvila" idag i tre veckor , han kommer även gå på smärtstillande kommande tre veckor. Jag kommer såklart inte...
Svar
9
· Visningar
4 152
Senast: sussisus
·
Hundhälsa Vilken vetklinik i Skåne rekommenderar ni? Som rubrik säger berätta var den befinner sig och varför just den är bra :devil:
Svar
3
· Visningar
956
Senast: pannkaka
·
Hundhälsa Bytte mina småhundars foder för ca en månad sedan, från Bravo till Vom og hundemat, kyckling med lax. Den äldre hunden har alltid haft...
Svar
11
· Visningar
14 445
Senast: Druvan
·
Hundhälsa Tog med en våm hem från jobbet som jag ska frysa in i portionsbitar i morgon. Men bör jag ge något mer? Våmmen är bara avsköljd, så...
2
Svar
37
· Visningar
5 337
Hundhälsa Konstig fråga kanske, men kom och tänka på det nu när jag är hemma och har en nyopererad hund som inte vill röra sig ur fläcken mer än...
Svar
6
· Visningar
5 211
Senast: MamaJustify
·
Hundhälsa Min 15 månaders unghund (whippet, idealvikt på strax över 10 kg, tränar race) har blivit utredd för foderallergier. Vi har ännu inte...
Svar
1
· Visningar
1 162
Senast: Philosophia
·
S
Hundhälsa det ligger till så här, jag har en dvärg pinscher 4 år, vi började märka att han inte mådde bra han spydde, var mycket nedstämd och...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 809
Senast: dpmatte
·
P
Hundhälsa (Jag har funnits på forumet länge, dock under ett annat nick) http://www.aftonbladet.se/nyheter/article13848993.ab Tråden är...
Svar
10
· Visningar
1 547
Senast: YlvaG
·
Hundhälsa Min labradorhane på 9 veckor har varit här i 6 dagar, och igår upptäckte jag denna knöl på magen hans. Den är stor som en ärta, sitter...
Svar
5
· Visningar
5 573
Senast: martha
·
Hundhälsa :banana: Lilla schäfern här hemma (ok, han är förvisso ett år nu!) haltade förra veckan, så i onsdags hade vi tid hos vet. Han ville...
Svar
4
· Visningar
956
Senast: Milosari
·
J
Hundhälsa Jag tror det heter Hydrosensualisering. Är det någon som har erfarenhet av detta? Vad var hunden allergisk mot och hur lång tid tog det...
2
Svar
20
· Visningar
2 170
Senast: jappisen
·
Hundhälsa För ett år sedan skaffade min dotter en Kinesisk nakenhund med päls, en puff, Kinapuffen är fruktansvärt frusen och måste ha täcke...
2
Svar
29
· Visningar
3 464
Senast: Lager
·
Hundhälsa Min hund (schäfer 10 mån) har haft paneostit och röntgenbilder skickades till Strömsholm för att kollas noggrannare på och kolla så att...
Svar
5
· Visningar
1 852

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Retrievertråden
  • Hjälp
  • Barmarksdrag/canicross

Hästrelaterat

Omröstningar