Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min valp på 6 månader verkar ha matsmältningsproblem..det är iaf vad vi och veterinären börjar tro. Han har varit lös i magen ett antal...
Svar
12
· Visningar
2 106
Hundhälsa Camaro har börjat fnysa/nysa en massa. Hon gör det väldigt ofta och har även blivit lite rinnig i näsan. Annars är hon pigg och glad...
Svar
7
· Visningar
6 897
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Först och främst, hur stor plats tar en påse i liter? Om jag köper en frys som rymmer ca 150 l, hur många påsar tror ni att jag får...
Svar
8
· Visningar
2 475
Senast: solan64
·
Hundhälsa Ni som barfar/ger färskfoder till era hundar: Var köper ni maten? Hur mycket kostar det? Blir det oftast billigare eller dyrare i...
Svar
18
· Visningar
2 383
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej! Jag har fått reda på av veterinär att min hund har ledproblem på båda fram. Hon markerade mycket på båda. Det var när hon var 9-11...
Svar
8
· Visningar
1 966
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Som rubriken. Har börjat blöta upp Castros mat och sen sätta det i frysen. Men hur blir näringsämnena? Sjunker protein, energi, fett...
Svar
12
· Visningar
2 165
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Jag antar att många här kan en hel del om hundmat. Det är ju en hel djungel, och alla fodertillverkare vill förstås mena att just deras...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 621
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hunden är kvalsterallergisk och ska hyposensibiliseras(stavning?) snart. Nu är han ganska nyopererad(starr) och har käkat ganska mycket...
Svar
6
· Visningar
1 906
Senast: pepp
·
Hundhälsa I lördags hittade husse en knöl vid min hunds ena juver. jag ringde till vet och bokade tid omedelbart och vi var där i eftermiddags...
Svar
5
· Visningar
1 032
Senast: Lazy Lady
·
J
Hundhälsa Idag small det ordentligt... Jag hade stängt in min snart 2 år gamla schäferkille i stallet när jag skulle på promenad med hästen... Han...
4 5 6
Svar
105
· Visningar
11 543
Senast: iowa
·
Hundhälsa Vill först säga att mitt syfte för denna tråden är att få tips och råd av de som har erfarenhet av liknande hundar. Detta är min första...
Svar
6
· Visningar
3 847
Senast: utte
·
Hundhälsa Min aussietik haltar. Jag delar henne med min mamma som har rätt dålig koll på hund och framförallt inget öga för hur hunden rör sig...
Svar
14
· Visningar
2 643
Senast: Shark
·
J
Hundhälsa Hej! Jag har under två månader bott hos min syster med man, och dom har en fin liten Jack russel herre. Något jag har reagerat på är...
Svar
9
· Visningar
4 994
Senast: Pigan
·
P
Hundhälsa Kollar på Animal Planet nu där dom visar tävlingen "Världens fulaste hund" (tror just detta är från 2006). Jag kan inte annat än att...
Svar
3
· Visningar
1 476
Senast: Persephone
·
Hundhälsa Hej! Vi har en tik på 9 år som opererades torsdag 10/11. Sedan dess har hon inte ätit. Vi har försökt att muta med allt som hon brukar...
Svar
6
· Visningar
919
Senast: Maud05
·
Hundhälsa Såg en annons på en blind valp idag och blev nyfiken. Jag trodde man tog bort hundar som var blinda från födslen, men de kanske klarar...
Svar
5
· Visningar
1 779
Senast: Skugga
·
J
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av detta foder?
Svar
2
· Visningar
742
Senast: Ace
·
Hundhälsa Hoppas ni kan hjälpa mig med detta. Min mor har en hund på 7år. 25% labbe, 25% schäfer, 25% flatte och 25% golden. Hon har...
Svar
14
· Visningar
1 340
Hundhälsa Vänder mig nu till kloka buke. Har ju en Papillonvalp som precis blivit 5 mån. För 3 veckor sen så visade han tecken på UVI, kissade...
Svar
0
· Visningar
1 255
Senast: Raven_
·
Hundhälsa Hej, Jag har en liten chihuahua tik på ungefär ett och ett halvt år. Hon är lättlärd och tycker de är kul att få lära sig lite "trick"...
Svar
10
· Visningar
1 302
Senast: vallhund
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka