Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa http://www.youtube.com/watch?v=cIaM3hYFszc Sen tycker utställningsdomaren att utställnings varianten är mer korrekt och att den är...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
8 428
Senast: Laa
·
Hundhälsa När man läser om noskvalster är oftast det första som står som symptom att de förlorar spårförmågan, men skulle det vara möjligt att...
Svar
12
· Visningar
1 555
Senast: Sparkling
·
Hundhälsa Jag behöver hjälp att reda ut vår snart treåriga stövarhanes beteende, jag känner att när jag försöker tänka igenom detta själv fastnar...
2 3
Svar
50
· Visningar
5 396
Senast: escodobe
·
Hundhälsa (Väntar på att komma fram till vet, frågar här under tiden) Min huligan till hund har knyckt och satt i sig nästan en hel grillad...
Svar
13
· Visningar
18 670
Senast: kol
·
Hundhälsa I går kväll stal den 20 kg tunga hunden ett paket med ca 400 g margarin och har sedan dess kräkts x flera och där i mellan är han...
Svar
3
· Visningar
1 255
Senast: Snurrfian
·
Hundhälsa Vi har 2 hanhundar. En njuffe på snart 5 år och en staff på snart 2 år. Det har hittills aldrig ens varit i närheten av gruff mellan...
Svar
10
· Visningar
1 277
Hundhälsa Nu är jag fundersam och hoppas på några vettiga svar. Jag har börjat med narkotika sök i jobbet och belönar med kong den minsta röda...
Svar
9
· Visningar
3 053
Senast: PIRU
·
Hundhälsa Efter sista besöket hos KB så ändrade hon helt i medicineringen. Cortisonet tålde hon inte längre då hon kissade massor av det, även...
2
Svar
39
· Visningar
5 874
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Att det förekommer idioter inom alla sorters avel visste vi ju alla, men kände ändå att jag ville dela med mig av denna länken...
Svar
11
· Visningar
1 211
·
Hundhälsa *Varning för äckligt innehåll* Jag är så j*vla förbannad, och snart orkar jag inte mer. Min familj tog över en 3-årig airedaleterrier...
2 3
Svar
49
· Visningar
15 712
Senast: H_lena
·
M
Hundhälsa Jag har en rastgård med en stor isolerad hundkoja, gott och väl tillräckligt stor för mina två hundar. Bara en ingång. När jag lämnar...
Svar
12
· Visningar
1 439
Senast: Lager
·
J
Hundhälsa Min hund har sista tiden fått klåda och vi har nu testat att byta från Hills d/d anka till Royal canin hypoallergenic moderate calories...
Svar
2
· Visningar
740
Senast: jappisen
·
Hundhälsa Ni med stor hund hur gjorde ni när hunden var valp? Är inne på att köpa en till leonberger men funderar på hur ni gjorde med trappor...
Svar
3
· Visningar
1 025
Senast: movi
·
Hundhälsa För snart 12 timmar sedan pajade Ivans mage - Han har riktig diarré. Jag är väldigt säker på att det ett resultat av att han åt torkad...
2
Svar
32
· Visningar
28 923
·
Hundhälsa Jag behöver lite tips nu! Jag har aldrig haft en hund som varit besatt av mat på något vis, så detta är en ny situation. Min...
2
Svar
28
· Visningar
11 463
Senast: crax
·
Hundhälsa Läste precis en artikel om en stackars kennelägare, schäferkennel, i Värmland vars hundar troligen har förgiftats av någon. Flera hundar...
Svar
4
· Visningar
1 050
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Nu har vi valt vår lilla valp, den engelska toy terriern, och idag har de varit på vet. besiktning. Det visar sig att vår valp+hennes...
Svar
19
· Visningar
3 314
Hundhälsa Är så sjukt orolig! kom hem nyss från jobbet och sambon säger att min gammelvovve har betett sig så konstigt för en timme sen,så han var...
Svar
16
· Visningar
10 761
Senast: stjarnfrugt
·
Hundhälsa Satt och läste en vet-uppsats om Osteokondros, att det inte är medfött utan att djuret har bättre eller sämre genetiska förutsättningar...
2 3
Svar
41
· Visningar
4 312
Senast: Amk
·
Hundhälsa Jag har en schipperke som blir 8 år i februari, en tik. Igårkväll fick hon ett väldigt obehagligt anfall av något slag och jag var helt...
Svar
14
· Visningar
3 825
Senast: Philosophia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka