Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa min grand danois tik har hunnit blivit 6 år i år. Jag köpte henne som fyra månaders valp. Aldrig haft några bekymmer med henne, hon har...
Svar
12
· Visningar
1 624
Senast: Cocos
·
Hundhälsa Vad tycker ni om att låta hunden springa/gå på löpbandet (alltså utöver promenaderna och inte istället för dem)? Är det ett bra sätt att...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
15 776
Senast: yennork
·
Hundhälsa Min lilla hund är jämt med mig i stallet och nu tror jag hon har ätit något mindre lämpligt... Hon är väldigt lös i magen och idag när...
Svar
2
· Visningar
3 739
E
Hundhälsa min fina rottis Alfred insjuknade i mars(11) i magsjuka, efter att antagligen ätit nått olämpligt, han var då knappt 1 år och ganska små...
Svar
13
· Visningar
2 594
F
Hundhälsa Min hund har just fått diagnostiserat skabb i öronen. Är inneboende hos en familj som äger två hundar och två katter. Ägarinnan påstår...
Svar
17
· Visningar
9 936
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Ha under detta år behandlat ena hunden två ggr mot rävskabb. Första gången då han efter att kommit dragandes på en död skabbräv och...
Svar
9
· Visningar
1 721
B
Hundhälsa såg på min hanhund en knöl bredvid penis stor som ett plommon. svällkropp eller vad:o?hans ena tenstikel är förminskad o ena lite större...
Svar
1
· Visningar
1 580
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa VARNING!!! Håll din hund kopplad och under uppsikt i Åkersberga! Någon idiot har lagt ut smörgåsar som är förgiftade och hundar som...
2
Svar
21
· Visningar
4 930
Senast: piabispo
·
Hundhälsa hej alla vovveälskare, skrev ju tidigare om att jag fallit handlöst för en parsonterrier - Rayban som med en gång fick flytta in med...
2
Svar
31
· Visningar
5 568
Senast: Rose
·
Hundhälsa Hej alla! Min drygt treåriga vovve ska kastreras, eftersom frågor kring anledningen kommer att dyka upp, här är den: hans dagis tar...
2
Svar
27
· Visningar
5 725
Senast: Blueberry
·
Hundhälsa Hej, kan man använda vanligt linimenrt till häst på hund? Såg att dom säljer det i zoobutiken under hundartiklar. Någon som vet eller...
Svar
0
· Visningar
781
Senast: alenchik
·
Hundhälsa Ja, egentligen ska man väl inte vara förvånad att just Focus av alla hundar ska drabbas av precis allt. Nu har mitt söta måndagsexemplar...
Svar
16
· Visningar
4 650
Senast: pitrott
·
Hundhälsa Nu har jag bara haft vår schäferhane i fem veckor och det kan handla om att trygghetskänslan inte infunnit sig ännu men, jag tycker han...
Svar
18
· Visningar
2 802
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Har ni några erfarenheter av Imurel till hunden? Berätta gärna allt om detta, både biverkningar och annat som du tyckte är värd att...
Svar
19
· Visningar
7 792
Senast: Pudlan
·
Hundhälsa Undrar lite över pulmonell stenos.. Är det en defekt som synd vid obduktion? Hur ser ärftligheten ut? Skulle kunna ringa veterinären...
2
Svar
30
· Visningar
3 933
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Jag är nyfiken på hur många timmar ni tycker en hund kan klara sig på en natt innan den behöver gå ut igen? T.ex. om man kommer hem med...
2
Svar
22
· Visningar
2 190
Senast: fijja
·
C
Hundhälsa Min tik på 2 år har problem med sitt högra öga. Hon är röd och ser lite svullen ut runt ögat och har även tappat pälsen ca en halv...
Svar
2
· Visningar
6 884
Senast: CeenyBee
·
Hundhälsa Hur har era hundar reagerat på Atopican eller Fungoralen. Vet inte vilken medicin det beror på men lös i magen, bajsar mer än förut...
Svar
1
· Visningar
2 418
Hundhälsa Har sån dålig koll på det här med vaccinering och hundar, vet bara hur det är på hästsidan... Har missat min hunds årliga vaccinering...
Svar
7
· Visningar
1 197
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa När vi var och trimmade hunden idag så fick vi reda på att han har öroninflammation. Tyvärr var det alldeles för sent för att boka till...
Svar
5
· Visningar
1 230
Senast: Lona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka