Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hejsan. Min hanhund slickar kastrerade hanhundar på snoppen. O han ger sig inte. Det är hela tiden. Vad kan det bero på?
Svar
1
· Visningar
785
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Har just plockat 7 fästingar på hanhunden idag, döda visserligen men ändå. Tidigare har de inte haft så många under hela året. Är det...
2
Svar
25
· Visningar
1 163
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Kan någon tipsa om ngt som funkar mot knott till valp? Gärna så giftfritt som möjligt :) En av mina hundar (valp 4 mån) är hårt...
Svar
2
· Visningar
665
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Vad tycker ni om detta fodret? https://spannfod.se/foder/hundfoder/best-in-show/best-in-show-lamm-ris/ Min 10 åriga rottisblandning har...
Svar
7
· Visningar
2 896
Senast: Fetaost
·
Hundhälsa Hej, Jag har Agria med högsta ersättningsbelopp på min hund, men funderar på att teckna Bought By Many med högsta ersättningsbelopp...
Svar
2
· Visningar
1 123
Hundhälsa Har en tioveckors valp hemma av mindre blandras (vuxen cirka 5 kilo, gissningsvis). Bor i tvåvåningsvilla och funderar på hur orolig jag...
Svar
5
· Visningar
2 014
Senast: Jensa75
·
Övr. Hund Hej alla kloka och kunniga! Jag har en fråga till er. Det gäller en hund som importerades som valp till Sverige ifrån Norge. Ägaren har...
Svar
13
· Visningar
2 401
Senast: Valptass
·
Övr. Hund Jag ska åka till trakterna kring Vimmerby i slutet på juli och tar med mig hundarna. Men ett par dagar ska vi kanske paddla kanot och...
Svar
5
· Visningar
1 263
Senast: TantAgda
·
Hundhälsa ...eller bara jag som gjort något fatalt fel? Snälla, döm mig inte för hårt. Borde kanske inte skriva egentligen men tankarna går runt...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 279
Hundhälsa Har stött på pudlar med ogenomskinligt blå ögon som sägs kunna se helt prickfritt. Den ena har jag sett live och den andra på blocket...
Svar
11
· Visningar
2 409
Senast: Lyan
·
F
Övr. Hund Någon med erfarenhet? Finns det plats för mer än två hundar? Mvh vägrar skåpbil. :cautious:
Svar
12
· Visningar
1 184
Senast: em-pirre
·
Hundavel & Ras Min bästa lilla vän fyller 16 år den 29:e december och jag inser att hon kanske inte kommer att finnas här så väldigt länge till. Hon är...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
12 393
Senast: Emiro
·
Övr. Hund Jag hatar att klippa klor. 2 av mina hundar accepterar det de njuter väl inte av det direkt men de accepterar det. Hund nummer 3 är...
Svar
12
· Visningar
1 276
Senast: Lindon
·
Hundhälsa Hejsan! Har en 8 månaders tik som började halta på sitt vänstra framben efter lek med andra hundar där några ska ha sett henne krocka...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
12 750
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Det finns ju så otroligt många hundraser. Hur valde ni vilken ras ni skulle skaffa? Hur gick tankarna? Fördelar/nackdelar? Stämde...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 751
Senast: Tiger tok
·
Svar
19
· Visningar
5 017
Senast: escodobe
·
Hundhälsa Hej :) Min förra hund gick bort snabbt i akut njursvikt och 2 dagar efter köpte min dåvarande pojkvän en ny hundvalp till mig (typ) Nu...
Svar
16
· Visningar
2 310
Hundhälsa Har sett att det finns en mängd trådar om detta men ber er ändå att läsa och komma med erfarenheter ☺️ Har en jack russell kille på två...
Svar
6
· Visningar
3 025
Hundträning Gamla tråden med många år på nacken hade blivit låst, så jag startar upp en ny :D! Och börjar med kort presentation som uppfräschning om...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
12 229
Senast: farin
·
Övr. Hund Våra grannar har skaffat en liten hund, vet inte rasen men det ser ut som en dansk svensk eller liknande. Den brukar vara ute i...
Svar
17
· Visningar
1 800
Senast: Korven
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka