Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Skriver detta med tungt hjärta. Det här kommer bli sista sommaren för min älskade basenji. Hon blir 14 i år och börjar bli dålig. Än så...
Svar
18
· Visningar
1 718
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Min älskade vän lämnade mig för två år sedan. Det har tagit såhär lång tid att bearbeta sorgen efter honom. Han fick ett bra och långt...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
4 444
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Min hund är ett år och tar hoppsasteg med bakbenen, lika ofta höger som vänster. Det började för tre månader sen och hände bara ibland...
Svar
7
· Visningar
1 805
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Den ena hunden slickar den andra i munnen som besatt. Stoppar hela huvudet in i munnen på den andra trots att den andra hunden morrar...
Svar
3
· Visningar
4 569
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Jag misstänker att min hund har svamp i tassarna. Jag råkar ha hemma Douxo pads, kan jag testa att tvätta med dem? Bör jag sätta tratt...
Svar
1
· Visningar
568
Senast: Lavine
·
Hundträning Hej! Här kommer ännu en tråd om ensamhetsträning :angel: Har en snart 6 månader gammal valp av vallhundsras som jag ensamhetstränar för...
Svar
14
· Visningar
3 446
Övr. Hund Jag upplever det allt vanligare att folk skaffar hund som egentligen inte har råd att ha hund. Alltså menar inte att de plötsligt blivit...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 110
Hundhälsa Kort sammanfattning: På morgonpromenaden vill Bruce äta gräs, han är mer intresserad av att äta gräs än att nosa runt eller göra sina...
Svar
14
· Visningar
6 191
Senast: EZMK
·
Hundavel & Ras Jag har en fråga som jag undrar om någon av er kan hjälpa mig med 😊 I en ras där valparna föds med rosa/ljusa trampdynor/klor/nos som...
Svar
4
· Visningar
3 542
Senast: Fisherling
·
Övr. Hund Hej, Vår IDIOT till granne har skaffat en djurskrämma med ultraljud riktad mot vår tomt. Vi har 90 cm högt staket till vår lilla jack...
Svar
10
· Visningar
3 531
Senast: MiaMia
·
Hundhälsa Min hund har kliat sig i området runt nosen/ögat sen ett tag tillbaka. Igår tittade jag närmare och noterade en vårtliknande knöl på...
Svar
6
· Visningar
3 642
Senast: Åsa A
·
Övr. Hund Nya erfarenheter med liten hund. Den hoppar! Dvs den ställer sig med tassarna mot mitt ben när den vill ha uppmärksamhet. Eller söka...
13 14 15
Svar
288
· Visningar
36 822
Senast: Flavor
·
Hundhälsa Jag har en liten flock hemma och kom på häromdagen hur otroligt lite dom träffat andra hundar, min ettåring har i princip bara träffat...
Svar
13
· Visningar
1 708
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Är lite förbryllad över en grej idag. Vi har bilat runt och stannade idag till på ett ställe längs Göta kanal för att kolla slussning...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 654
Senast: Happimess
·
Hundträning halloj! har en valp på 13 veckor som har slutat bajsa ute(förutom på morgonen) han har varit jätte duktig på att bajsa ute sedan vi fick...
Svar
14
· Visningar
2 077
Övr. Hund Jag har bara sett avlivning av häst med spruta, som gick väldigt fort. När jag var liten hade vi tagit över en äldre tik som gått i avel...
2
Svar
23
· Visningar
3 612
Övr. Hund För första gånge har jag en hund som är riktigt långhårig. Och dessutom vit.... Pälsen framför och runt penis blir gul av urin. Det är...
Svar
5
· Visningar
3 705
Senast: lilstar
·
Övr. Hund Då jag nyligen letade valp kom jag i kontakt med en uppfödare inom grupp 9. Efter att jag klarat utfrågningen om hur hunden skulle få...
Svar
14
· Visningar
3 511
Hundhälsa Jag har en omplacering som levt fyra år i väldigt dåliga förhållanden, och nu har hon varit hos mig i fyra år och vi har fått bukt på...
Svar
2
· Visningar
3 179
Hundhälsa Funderar på det här med löp. Humla har löp tre gånger (hon är 2,5 år), senaste gången jag är säker på att hon löpte var i januari iår...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Ceta
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka