Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min hund fyller 9 år snart och hon vill inte gå ut på promenad. Utan hon vill bara kissa och bajsa och sedan så vill hon gå in igen. Hon...
Svar
7
· Visningar
1 049
Senast: Fetaost
·
Övr. Hund Min hund behöver miljöträning och jag har för en gångs skull skaffat mig ett sommarkort och jag vill gärna kombinera det till genom att...
Svar
9
· Visningar
958
Senast: Nahar
·
Övr. Hund (Vet inte om det är rätt att lägga den här tråden på hund men nu gjorde jag det) Ni som har en eller flera hundar, vad jobbar ni med...
2 3
Svar
40
· Visningar
6 535
Senast: nullo-modo
·
Hundavel & Ras Jag kör en egen tråd med Elda - Heffaklumpens Eld Och Lågor :) Jag bestämde mig för att gå tillbaka till svenska namn igen och då med...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
9 436
Senast: pepp
·
Övr. Hund Nu har ju inte Sverige haft någon direkt lock-down men tex här i Aus har vi haft något i stil med 50% lock down som jag ser det och alla...
Svar
5
· Visningar
766
Senast: Nota
·
Hundträning Hej! Jag har precis tagit hand om en norwichterrier (en omplaceringshund) just nu så lägger jag ner mycket tid på att skapa förtroende...
Svar
10
· Visningar
1 165
Hundhälsa Min hund var till veterinär igår och där konstaterades blodöra. Örat tömdes, han har nu ett skydd över huvudet för att inte kunna skaka...
Svar
2
· Visningar
982
Senast: Iamia
·
Hundträning Behöver gnälla av mig, och kanske kan jag få nåt tips oxå... Min hund har i flera månader varit under allergiutredning, och får endast...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 720
Senast: TinyWiny
·
Hundhälsa Hej, Har en blandras (jakthund) på 2,5 år som alltid har varit superlätt att ha och göra med kring människor. Han har aldrig haft någon...
Svar
5
· Visningar
1 208
Senast: AraSlei
·
Övr. Hund Såg precis ett klipp på svt.se om att en ettårig hund biologiskt sett har en ålder motsvarande en 30-årig människa och en fyra år gammal...
Svar
11
· Visningar
1 353
Senast: tuaphua
·
Hundavel & Ras Någon som har erfarenhet av rasen azawakh som vill dela med sig av sina erfarenheter?
Svar
11
· Visningar
1 903
Senast: iNHALE
·
Hundavel & Ras Kanske inte rätt tråd men jag behöver skriva av mig någonstans där folk är vettiga. Läste just ett inlägg i en facebookgrupp för SKK...
Svar
15
· Visningar
845
Senast: Pilot
·
P
Hundträning Min väninna,P, som önskar att jag frågar här, har en 1,5 års tik, blandras Azawakh och Akita Inu, V. V är räddad från en bakgård, har...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 728
Hundhälsa Min valp ska få sin 12-veckors spruta den 14 juli. Hon ska ju avmaskas en vecka innan detta och jag har köpt hem Axilur 250 mg, enligt...
Svar
18
· Visningar
1 540
Senast: Jensa75
·
Övr. Hund Idag fick jag veta att det inte blir några mer långpromenader för den lilla damen. Hon har artros i armbågarna pga att de luxerar, om...
2
Svar
36
· Visningar
3 220
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Brukar ni ge det strax innan hunden fyller 1 eller brukar ni ta de ett par veckor efter? Skulle boka tid hos veterinären idag då ja jag...
Svar
9
· Visningar
1 044
Senast: LaMagia
·
F
Hundhälsa Jag har skickat en fråga till SKK men eftersom de svarar tidigast måndag tänkte jag att det hade varit intressant med teorier. Inom...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
13 852
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Hej! Jag ska försöka göra en lång historia kort... min hund på 1.5 år blev sjuk i akut pankreatit i början av april. Han blev inlagd...
Svar
2
· Visningar
2 575
Senast: niardasp
·
Hundträning Jag har en liten norfolkterrier som jagar bilar och även skäller ut de tills de har åkt ifrån henne. Anledningen till varför är lite...
Svar
17
· Visningar
3 037
Senast: Rialavargen
·
Hundhälsa Hejsan. Min hanhund slickar kastrerade hanhundar på snoppen. O han ger sig inte. Det är hela tiden. Vad kan det bero på?
Svar
1
· Visningar
785
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka