Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag tänkte kolla med er kloka om nån har nåt vettigt input som jag själv inte kommit fram till än :) Jag har sen en tid tillbaka bokat...
Svar
15
· Visningar
2 357
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Min gamla dam som är en blandning mellan schäfer, labrador och lite annat, är numera 12,5år gammal och jag fick hem en faktura på ett...
Svar
6
· Visningar
1 122
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Vi har tid hos veterinären på torsdag nästa vecka, men det börjar märkas att det stör henne. Hon har även lite klåda i ögonen så min...
Svar
1
· Visningar
475
Senast: animalasia
·
Hundträning Nora är otroligt lydig och väluppfostrad, hon gör ingenting hon inte får och jag är trygg med det. Hon går aldrig fram till människor om...
2
Svar
31
· Visningar
3 023
Senast: fijja
·
Hundhälsa Nu har resultatet på hd röntgen för min hund kommit upp på hunddata. C har han. Men finns det nånstans man kan hitta mer information...
Svar
2
· Visningar
789
Senast: Tiger tok
·
Hundträning Varning för ett argt inlägg! Ibland undrar jag hur hundägare tänker. Att de liksom blir kränkta när man säger till att de måste ha...
2 3
Svar
46
· Visningar
4 184
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Min hund skadade benet illa i morse så blev akut in till veterinär. Inget är av, tack och lov, men dom misstänker ev artros. Hon har...
2
Svar
26
· Visningar
8 809
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Long story short, sambon och jag har pratat om att skaffa hund i 3 års tid nu och det lär ta minst lika många år till innan vi gör det...
Svar
10
· Visningar
1 558
Senast: Sol
·
Övr. Hund Som rubriken lyder: Ni som har bark i era hundars rastgårdar, var har ni köpt det? Vilken storlek har ni på "barkbitarna"? 10/40? Har...
Svar
5
· Visningar
8 080
Hundträning Unghund med burvila och skrittpromenader. Tips på aktivering? Yster ung bc som inte är så mycket för att göra saker lugnt och långsamt...
Svar
7
· Visningar
805
Senast: calm
·
Hundavel & Ras Någon färggenetikintresserad som vill spåna lite? Jag tycker K-locus för brindle förstör när jag försöker kolla på färg. Jag får inte...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Min hund har alltid haft fina tänder, borstar dom varje dag men nu så hade det gått 3 dagar och när jag skulle borsta igår var...
Svar
14
· Visningar
1 517
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 423
Senast: Fetaost
·
Hundträning Jag använder idag four friends hundgodis och hundarna verkar nöjda med det. Men är det verkligen det enda märket med riktigt små bitar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 958
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Humla är en hund som fort tröttnar på sin mat. Har därför lite olika torrfoder som hon tycker är ok som jag blandar och varierar mellan...
Svar
9
· Visningar
2 694
Senast: Sleepan
·
Hundhälsa Märker att Totte kan vara lite stel när han just klivit upp. Och igår blev han lite halt efter att ha rusat omkring som en treåring...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Hippocampus
·
Hundträning Jag tänkte starta anlagsklass med min beagletik som nu är 14 månader, är det något särskilt jag ska tänka på? Jag har lagt blodspår...
Svar
4
· Visningar
686
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hit me! Skillnader/likheter i aktivitetsnivå/behov/förighet/annat som är bra att ha som underlag när man ska välja mellan raserna!
Svar
14
· Visningar
2 781
Senast: _Taggis_
·
H
Övr. Hund Hej allesammans! Tänkte fråga er om någon av er har en erfarenhet inom att kastrera en American akita hane? Min pojkvän är änna lite...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 923
Senast: Tibialis
·
Hundhälsa Vilka erfarenheter har ni av olika medicineringar till stressad hund eller reaktiv hund? Clonicalm Zylkene Aptos Relax Adaptil Feliway...
Svar
2
· Visningar
1 567

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka