Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Svar
104
· Visningar
14 141
Övr. Hund Någon här som tar med sig hunden på hojen? Nu när jag blivit singel inser jag ju att det kommer att bli ett måste om jag vill åka ner...
Svar
2
· Visningar
1 987
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Nora har helt rimligen rätt mycket överskottsenergi nu när jag inte har orkat ta mig ut tillräckligt mycket på några veckor. Hon får...
Svar
10
· Visningar
1 207
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Jag är så orolig att jag inte kan sova. Min dvärgschnauzervalp (9 mån) är inlagd på Blå Stjärnan med drop och smärtstillande då han...
Svar
11
· Visningar
2 265
Senast: Fruentimber
·
Hundhälsa Kan man ge vetegroddsolja till en liten valp? Valpen i fråga är drygt 9 veckor, och är jätteintresserad av oljan när den äldre hunden...
Svar
5
· Visningar
1 359
Övr. Hund Är det någon som testat att montera ett lastgaller på framstolarna i en bil för att hunden ska kunna åka i baksätet? Tänker nu ett sånt...
Svar
5
· Visningar
1 542
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Vi tänker byta från bur till grindar, och då investera i ett sånt där helt skydd för skuffen. Ser att det finns från ett par...
Svar
6
· Visningar
885
Övr. Hund Är det någon som vet mer om hur länge vi gjort det? Och hur det gjordes innan den moderna klotången? :D
Svar
6
· Visningar
1 065
Övr. Hund Med tanke på tråden "Så orolig" så är min spontana reaktion - visst ÄR hundleksaker väldig dåliga?!! Visst, hundmunnar är starka, men...
Svar
2
· Visningar
748
Senast: Valptass
·
Hundträning Min unghund har mani på att äta precis allt han hittar och igår fick jag prata med en veterinär för att han bajsade ut en bit plast han...
2
Svar
32
· Visningar
8 008
Senast: Lillefrun
·
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av att ge lugnande tablett till hund inför t ex kloklippning? Min ettåriga Cockerpoo är så skräckslagen...
Svar
7
· Visningar
5 885
Övr. Hund Vad är ni rädda för i hundvärlden? Vad får er mage att pirra sådär obehagligt när ni tänker på det? Gör ni något för att inte tänka...
2 3
Svar
52
· Visningar
3 209
Senast: Migo
·
Hundhälsa Det hela började med att min ena tik började slicka på den andra tikens juvet något enormt, så jag började leta igenom henne efter...
2
Svar
25
· Visningar
3 887
Senast: SiZo
·
Övr. Hund Vad funkar bäst för er vid olika möten? Motbetinga och sedan belöna eller säga till på skarpen vad som är acceptabelt eller inte? Många...
2
Svar
35
· Visningar
3 486
Senast: Kenya
·
Hundavel & Ras Känner att jag behöver lite perspektiv, andra erfarenheter osv. Håller på och letar hund nummer två och kommit fram till att kelpie...
2 3
Svar
56
· Visningar
22 711
Senast: Fisherling
·
Övr. Hund Hur funkar det egentligen om man har hund hos dagmatte när man jobbar, dvs istället för hunddagis? Jag tänker mig typ en hundälskande...
Svar
9
· Visningar
2 298
Senast: Mineur
·
Övr. Hund I staffekretsar, och kanske andra hundkretsar också det vet jag inte, är det vanligt att folk har väldigt stora, breda och ofta tighta...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 950
Senast: hastflicka
·
Hundträning Jag blir så trött på att han skäller för minsta lilla. Och på att jag inte vet riktig hur jag ska jobba bort det. Om han skäller för...
2 3
Svar
47
· Visningar
5 653
Övr. Hund Hej! Jag behöver lite råd. Jag är 20 år och jag hade köpt hund mes stamtavla. Hunden är nu 6 månader. Jag flyttade hemifrån för 1 månad...
2
Svar
22
· Visningar
3 481
Senast: Blyger
·
Övr. Hund Hamnade i diskussion där ämnet handlade om kommunens skyltar på de allmänna badplatserna. Finns det ”grund” för skyltarnas innebörd? Och...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 684
Senast: Bison
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Söker hane för avel - Bichon
  • Akvarietråden V