Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag har en labbetik hemma som jag gärna hade velat utbilda till att känna av min stress och när jag får ett ångestpåslag. Jag kan få...
Svar
2
· Visningar
682
Senast: Ria95
·
Hundhälsa Hej! Är helt ny här inne och helt ny som hundägare! Jag har ett problem med min valp på 5 månader som inte kan låta bli och äta andras...
Svar
8
· Visningar
1 679
Senast: Alandia
·
Hundhälsa Nora har en knöl på skinkan/låret. Den var där vid besiktningen när jag tog henne på foder och finns alltså med i...
Svar
4
· Visningar
1 071
Senast: Bapelsin
·
Övr. Hund Nu med pandemin blir det lite ovisst i allmänhet. Jag planerar ju att importera från Polen 2021-23 beroende på när uppfödaren får...
Svar
12
· Visningar
427
Senast: Jeps
·
Hundträning Hur är det vanligaste man tränar inför startklass? Är det i en grupp med flera andra deltagare eller tränar man hunden som ensam...
Svar
9
· Visningar
1 474
Senast: Nota
·
Övr. Hund Ja, som rubriken lyder, hur ska man tänka när man vill skaffa hund som någon som inte haft det tidigare? Det kan ju hända att lockdown...
Svar
6
· Visningar
1 001
Senast: LiZH
·
F
Hundhälsa För att inte kapa andra trådar så skapar jag en egen om just hundförsäkringar. Försäkringar kan ibland upplevas lite som en djungel och...
6 7 8
Svar
146
· Visningar
12 433
Senast: Voeux
·
Övr. Hund Min hund har kommit in i en ålder (10 månader) har nyligen löpt osv. Där hon ser lite "spöken" väldigt lyhörd för vad som sker utanför...
Svar
5
· Visningar
1 353
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Har senaste veckorna funderat lite över vår hunds mat- och sömnklocka. Hon blev 10 månader häromdagen (vallhundsras) och har sedan...
Svar
7
· Visningar
3 861
Senast: Sleepan
·
Hundavel & Ras Hejsan! Vi är en aktiv familj på 6 personer och en katt som vill utöka vår familj med en valp till sommaren 2021. Nu är vi i stadiet att...
2
Svar
25
· Visningar
3 507
R
Hundhälsa Hej! Jag har kikat runt på en massa olika forum på nätet och tycker att ni som finns på detta forumet verkar så himla hjälpsamma och...
Svar
9
· Visningar
14 383
Hundträning Nu är Doris så trygg och så pass frisk att hon skulle uppskatta en kurs. Att få umgås med andra hundar och att få vara duktig...
3 4 5
Svar
80
· Visningar
6 251
Senast: WildWilma
·
Övr. Hund En kompis ringde mig för en stund sedan, påtagligt chockad... Hon hade varit ute med sin hund och mött en annan hund, båda var lösa (som...
2
Svar
38
· Visningar
3 579
Senast: Tora
·
Övr. Hund Är det någon som har testat denna och kan säga om den är bra samt ev nackdelar? Tar gärna emot tips på andra märken/modeller på...
Svar
13
· Visningar
1 567
Senast: Alandia
·
Hundhälsa Hej! Jag har en 8 år gammal blandras tik (labrador, rottweiler och amstaff) som sedan ett par dagar varit halt och röd samt svullen om...
Svar
7
· Visningar
667
Övr. Hund Jag är sååå sugen på en till hund. Går rukt och drömmer om en norsk buhundsvalp. Har tänkt länge att jag nog vill ha två hundar. För...
2
Svar
33
· Visningar
4 106
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Hej Jag vill gärna ha skaffa hund men är osäker på vilken ras som passar bäst till min livsstil. Och jag tror jag behöver hjälp. Här...
2 3
Svar
56
· Visningar
7 075
Senast: machafuko
·
Hundhälsa Vet att min hund fått i sig väldigt mycket matolja(rapsolja) har nu spytt i flera omgångar sen igår kväll. Nu på morgonen fick hon en...
Svar
12
· Visningar
4 670
Övr. Hund Eftersom jag funderar på hund så uppstår nya funderingar. Förr hade jag tillgång till kombi och jag hade stora hundar. Nu kör jag en...
2
Svar
26
· Visningar
2 326
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej! min hund har varit inlagd och håller på att återhämta sig efter en akut pankreatit. Hans värden har gått ner men jag är...
Svar
3
· Visningar
2 553
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka