Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Jag behöver nya selar till hundarna och fick tips om ruffwear webmaster som verkar passa oss perfekt! Men jag blev lite tvärsnål när jag...
Svar
4
· Visningar
508
Senast: janna
·
Hundavel & Ras Jag funderar ofta på vad nästa hund ska bli för ras. Jag har de senaste åren haft flera dalmatiner och innan dess växte jag upp med...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 534
Senast: Miao
·
Hundhälsa Varning för bild på sår. För ett par veckor märkte jag att Bruce tvättade sig lite väl maniskt på ena baktassen. Jag tittade och...
Svar
6
· Visningar
952
Senast: iNHALE
·
Övr. Hund Är i djungeln av selar och vill få tag i en allsidig sele som passar till lite av varje. Jag har kikat en del på Copenhagenselarna, samt...
Svar
19
· Visningar
2 402
Senast: Sofie.S
·
Övr. Hund Jag har min första riktiga rottis nu och är såklart världens stoltaste över just henne :heart Vore kul att komma i kontakt med fler...
Svar
0
· Visningar
447
Hundavel & Ras Jag är hundsjuk. Väääldigt hundsjuk. Livet utan hund är verkligen inte roligt. Vill ha hund NU. Avkomman hejar på. Jag har länge...
2
Svar
22
· Visningar
3 494
Senast: Scata
·
Övr. Hund Jag vågar knappt skriva det men det ser ut som vi blir med valp 2020! Min förra hund blev 16,5 år gammal så jag känner mig väldigt...
Svar
14
· Visningar
2 200
Senast: Emiro
·
Hundhälsa Elton har knäckt ena sporren (framtass). Klon har liksom gått av på mitten, så pulpan är blottad men klodelen närmast huden sitter fast...
Svar
3
· Visningar
2 616
Senast: Kivina
·
Övr. Hund Jag sitter och funderar på framtiden och tänkte se hur ni löst det med hund i lght o så? Lämnar ni dom själva där? Hur mycket får en...
2
Svar
33
· Visningar
6 565
Senast: CarEr
·
Hundhälsa På människa vet man att pollen och gräsallergier kan ge magproblem (IBS symptom) men hur är det på hund? Finns det någon forskning på...
Svar
9
· Visningar
1 173
Senast: russinbulle
·
Övr. Hund Hej, detta problemet har jag haft ett tag, det är så att min 12 åriga dalmatin har börjat bajsa inne, det verkar nästan som om han inte...
Svar
5
· Visningar
904
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Hejsan! Jag är ny här på forumet. Har tidigare hållt på med häst men nu är det bara hund som gäller. Jag skriver för jag har för ett...
Svar
18
· Visningar
1 795
Senast: astronaut
·
Hundavel & Ras 2018 håller så sakteligen på att dra sig mot sitt slut och årets valptråd är igång för fullt. De som ville ha valp detta året har...
27 28 29
Svar
573
· Visningar
72 867
Senast: emma82maria
·
Övr. Hund En inte så allvarligt tråd så här i coronatider. Ett aprilskämt som en foderleverantör lagt ut på sociala medier. Men jag vete tusan...
Svar
14
· Visningar
1 731
Senast: kalkylita
·
Övr. Hund Är inte nöjd med hundens sele. Upplever att spännena sitter på skuldrorna. Har provat många olika selar men hittar inte rätt. Önskemål...
Svar
10
· Visningar
1 151
·
Hundavel & Ras Hade en dalmatiner hos mig igår, matten hade sökt hjälp för hundmötesproblem. Prickig, två år och med en myrstack i brallan äntrade han...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
6 610
·
Övr. Hund Burhållning är olagligt. Blir alltid lika beklämd och kan därför inte avstå från att kommentera.
8 9 10
Svar
191
· Visningar
16 915
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Vi letar ny bil, och prio ett är ju att det finns bra plats till hunden (retriever) där bak. ;) Prio två är SUV (eller annan bil som man...
Svar
15
· Visningar
1 359
Senast: attheedge
·
Övr. Hund Min lilla Marvin verkar vilja leva som innekatt :cautious: Nu är han snart ett halvår och ser fortfarande inte vad poängen är med att...
2 3
Svar
42
· Visningar
3 155
Senast: Valptass
·
Övr. Hund Hej! Håller på att planerar inför framtida planer att göra stallet till hundstall vi har ritat upp och håller på att skissa. Som det...
Svar
1
· Visningar
1 633

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka