Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visa bifogad fil 43962
Mätte och vägde den här ”lilla” idag, fyra månader gammal, 38 cm hög och 7,7 kg! Härom dagen lyfte han på ena benet han har också upptäckt att han kan skälla vilket ju är...kul
haha, skrattar åt skillnad i stomme - min 8 månaders heelertös är 25,5 cm hög och väger 7,2 kg Hon är rätt normal i hullet
Min vuxna mittel väger 8 kg. Känns knäppt att en sådan där liten vovve på 26 cm väger lika mycket som min mittel på 36 cm, men jag vet att corgis och heeler är tunga i förhållande till sin höjd.
Petra är rätt grov med, så hon är som en mullvad i kroppsformenDet är små torpeder Min heeler väger 8,4 kg och det känns när hon kommer i full fart och hopptacklar en i knävecken bakifrån...
De är så söta ditt lilla gängImorgon börjar vi på valpkurs "sikta mot stjärnorna, agility", Qila har hunnit bli fyra månader nu och det ska bli spännande . Vi har fått in lite fotgående både på höger och vänster sida och att gå mellan benen korta sträckor. Jobbar på "stanna kvar" men vi tränar inte så mycket utan då och då. Ska försöka kika efter nån utställnings också men det verkar vara lite glest med dom just nu.
Visa bifogad fil 44012
Hahaha skönt att du skrev det. Stommen är ju lite...ja...bastantare på heelrarna.haha, skrattar åt skillnad i stomme - min 8 månaders heelertös är 25,5 cm hög och väger 7,2 kg Hon är rätt normal i hullet
Då är båda dina rejält stora heelerHahaha skönt att du skrev det. Stommen är ju lite...ja...bastantare på heelrarna.
Seke 30 cm 12.3 kg och Äster valp fem månader 25 cm hög och 7 kg.
haha, skrattar åt skillnad i stomme - min 8 månaders heelertös är 25,5 cm hög och väger 7,2 kg Hon är rätt normal i hullet
Storlek 47 i skorHaha ja, lite roligt är det! Men Petra är ju så fin med med sina charmiga tassar
Jag får sådana jättar!! Siv var 31 cm och 11.5 kg när hon var i topptrim.Då är båda dina rejält stora heeler
Skalman 28 cm och ca 8,6 kg. Petra snart 9 månader 25,5 (ev 26 nu) och 7,2 kg
Hahaha skönt att du skrev det. Stommen är ju lite...ja...bastantare på heelrarna.
Seke 30 cm 12.3 kg och Äster valp fem månader 25 cm hög och 7 kg.
Jag får sådana jättar!! Siv var 31 cm och 11.5 kg när hon var i topptrim.
Storlek 47 i skor
Hahahaha Jo hon var en stor dam. Älskade Siv.Ok glöm det jag nyss skrev om min broiler på 8,4 kg
Min hane låg på ca 5 - 6 kilo, vägde nog inte honom. Katten vägde mer o var slimma d.Whaaat??? Förvisso har jag ju en tik, men ändå. Skönt att höra att hon inte är störst i världen, vi har två heelerkompisar i närområdet och de ligger i 5-6 kilosklassen, min ser abnorm ut när vi är på lekdejt