Skönt att höra! Att vinthunden är väsensskild från andra hundar har jag ju förstått, men det är först nu när jag har en egen som jag verkligen börjar
förstå. Han vill nog gärna ligga i ide ett tag till! Skönt att våren börjar komma nu i alla fall, längtar efter att få se honom njuta av solen i sommar
Några vinthundspolare har vi tyvärr inte hittat ännu. Hade hoppats knyta lite kontakter på vinthundsutställningen som blev inställd. Oklart också om det blir nån IG-träff nu i coronatider... Kanske ska efterlysa en kompis på Facebook
Bästa kompisen är en av våra andra hundar här hemma men han vill bara leka springlekar på kvällarna. Jag får väl försöka hitta en bra lekkamrat, det tror jag han skulle gilla! (Jag hade gärna skaffat en till IG nu direkt faktiskt, han är otroligt mysig och charmig
)
Jag börjar känna mig lite lugnare nu
Jag har väl jämfört med andra hundar jag känner och liksom i min oro glömt att han inte är som andra hundar.
Ja angående rumsrenheten så valde jag att lära in att gå på låda ganska omgående, jag ville inte ens försöka lura i mig själv att han skulle föredra att kissa ute
Ska absolut köra mer vinthundiga grejer ute, det har nog blivit lite väl mycket fokus på koppelgående och annat trist senaste tiden. Kanske ska leta kompisar på Facebook också