Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Ja vilken jä*la rubrik det blev :p Men behöver hjälp nu och input från andra kunniga hundmänniskor. Har en 3 årig greyhound/border...
Svar
13
· Visningar
1 405
Övr. Hund Hej alla kloka bukefalister. Behöver er hjälp med bästa sättet att få bort hundgår från kläderna. Min arbetströja ser förfärlig ut då...
2
Svar
34
· Visningar
15 128
Senast: lislolaslo
·
Övr. Hund Ja, hur gör man det? Kan man bara slänga dem i en virkonbalja och sen skölja av? Det är halsband, reflexselar och koppel i tyg.
Svar
5
· Visningar
819
Senast: escodobe
·
Övr. Hund Min unghund är alltid full av bus och hittar på nya saker hela tiden. Han har lärt sig öppna luckor och skåp i sovrummet och köket och...
Svar
7
· Visningar
1 121
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Senaste åren har jag tyvärr varit bekant med flertalet människor som inte haft något större intresse för sina djur och nu är jag...
Svar
3
· Visningar
1 189
Senast: Ramona
·
Hundhälsa Ni som har belgare, vilket fästingmedel använder ni till era hundar? Jag är lite nojig nykär vi går där det är mycket fästingar och...
Svar
2
· Visningar
520
Senast: Scata
·
Övr. Hund Tanken slog mig efter att jag insåg att en inte alls ska gå ut om en blir sjuk i Covid-19. Vilket ju inte är så otänkbart att en blir...
2
Svar
37
· Visningar
3 280
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Det är tydligen fästingsommar här vid stugan. Bruce brukar få någon då och då men nu har han fått 7 som satt sig och 3 som krupit på...
Svar
12
· Visningar
1 479
Övr. Hund Viktig info till alla engagerade i SKK-verksamhet: "Inställd klubbverksamhet i SKK-organisationen SKKs centralstyrelse uttalar att...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 541
Senast: Sampi
·
Övr. Hund Hej! Ska köpa mig hundförarbyxor och en snygg jacka nu när jag fyller år. Mamma betalar upp till en viss summa. Har kikat på Engelsons...
Svar
6
· Visningar
1 124
Hundhälsa Min hund hade tidigare en "äta långsamt skål" i plast och jag upptäckte en dag att han hade en irritation på hakan. Jag googlade runt...
Svar
8
· Visningar
2 066
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Vilka grenar du gillar du bäst tillsammans med din hund eller hundar? Brukslydnad Nosework Agillity Lydnadsklasser Rallylydnad...
2
Svar
23
· Visningar
1 397
Senast: fryckan
·
Hundträning Hej! Jag är nu under corona-tider strandad hos min mamma på landet med hennes 2 hundar :) (kunde ha varit värre!) Vi har dock ett...
Svar
6
· Visningar
5 527
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Behöver man göra något åt det? Typ kontakta skk och få det ändrat eller spelar det ingen roll? Jag tänker hur det blir om man ska ställa...
Svar
7
· Visningar
1 982
Senast: Sryoqwe
·
Hundhälsa Hej! Här finns det så mycket kunskap och erfarenhet så tänkte höra om det finns någon som har varit med om eller känner till liknande...
Svar
12
· Visningar
2 052
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Hej, Min hund har kliat sig på läppen ett par månader till och från. Härom dagen såg jag en lite finne/böld vid läppen som jag inte...
Svar
17
· Visningar
4 897
Senast: Alexgi
·
Hundträning Jag behöver hjälp att bena ut några saker. Tävlingslydnad : Stämmer det att de delas upp i startklass, klass 1, 2 och 3? Och detta...
Svar
10
· Visningar
1 351
Senast: snorp
·
Övr. Hund Hej! Jag har fått ta hand om en stor schäfer/rottweiler-tik på 12 år och har jättesvårt att hitta en sele som passar. Har bantat ner...
Svar
18
· Visningar
1 523
Senast: eldkyss
·
Hundhälsa Min hund, 13 år, har misstämkt demens. Ett av symptomen är att hon är vaken och orolig på nätterna. Började för 1-2 månader sen, ungefär...
Svar
2
· Visningar
786
Senast: eldkyss
·
Övr. Hund Hej! Jag vet inte om jag är galen eller inte. Jag är aktiv inom lydnad och rallylydnad främst, jobbar tre timmar i veckan som...
2 3
Svar
51
· Visningar
4 836

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka