Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hm - har black and tan.....ock liver and tan....och black and tan har grå underullKöp kläder i rätt färg... dvs hundens färg
Fungerar inte ett dugg på mina heelerpälsar här hemmaKöp tvättlappar i skumgummi. Finns bland bäbissaker i affären. Släng med några stycken i tvättmaskinen.
Fungerar inte ett dugg på mina heelerpälsar här hemma
2 av mina är svarta utanpå......men den där jäkla ullen är gråKöp kläder i rätt färg... dvs hundens färg
Köp hund utan underull2 av mina är svarta utanpå......men den där jäkla ullen är grå
Meeen mina består till hälften av stickelhår som kryper in i fötterna och det gör ont. Din hund måste ge hemskt onda fötter, när den bara består av stickelhårKöp hund utan underull
Har aldrig detta problemet
Inte alls faktiskt! Har bara hänt 2 gånger under mina 8 år med dobermannMeeen mina består till hälften av stickelhår som kryper in i fötterna och det gör ont. Din hund måste ge hemskt onda fötter, när den bara består av stickelhår
Fasen, här har det hänt 4 gånger i veckan senaste tiden främst när jag är ute och har snörkängor på mig så det är mest krångligt att få väckInte alls faktiskt! Har bara hänt 2 gånger under mina 8 år med dobermann
Ja jag har testat! Funkar inte särskilt bra i vare sig tvättmaskin eller torktumlare. Men funkar klockrent att dutta med på kläder. Allt fastnar och bara skölja av sen, så får man se fram emot att rensa avloppet inom en snar framtid.Någon som har testat de där kladdiga grejerna som ser ut som en tass? De som ska in i tvättmaskinen ihop med tvätten alltså.