Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Övr. Hund Några kompisar och jag satt och diskuterade vilket som är bäst för föraren och hunden, när man cyklar med dem. En del anser att man har...
Svar
15
· Visningar
1 856
Övr. Hund Min hund dog idag. Vi var ute på promenad och plötsligt kunde hon inte gå. Jag bar hem henne och hon slutade andas medan jag satt i...
2
Svar
39
· Visningar
8 560
Senast: tuaphua
·
Hundträning Hej! Igår hämtade vi hem vår jourhund, en BC mix, tik, på 2 år. Då hon är omplacering och osäker/nervös i nya situationer och det är...
Svar
19
· Visningar
3 743
Senast: Nota
·
Övr. Hund Finns det nå folk med hund på buke som använder fitbit? Vore kul med en hundgrupp på deras community. Jag fixar inte att vara med i de...
Svar
3
· Visningar
698
Hundhälsa Ska försöka fatta mig kort om min hunds mer eller mindre diffusa symptom och historiken av dem... är givetvis under utredning hos...
2
Svar
30
· Visningar
6 055
Hundhälsa Min lilla hanhund på 7 år beter sig konstigt. I bland verkar det som han har ont i tassen, i bland gnyr han till när jag tar i honom...
Svar
4
· Visningar
906
Senast: Tuggben
·
Övr. Hund Vi har egentligen inget problem med resursförsvar eller liknande men jag tänkte att det är en sådan sak som kan vara "bra att ha" ifall...
Svar
4
· Visningar
687
Övr. Hund Har ni någon gång vart med om en hund som blir utåtagerande vid trötthet? Vår tik är 10 månader nu och hon har ända sedan hon vart...
Svar
9
· Visningar
3 372
Senast: hastflicka
·
Hundhälsa Hej! Skulle önska lite råd och input. En kastrerad tik, svarta täckhår och mycket underull som är svår att karda ur ordentligt, blir...
Svar
9
· Visningar
1 641
Senast: Vassi
·
Hundträning I vilka sammanhang vill man att hunden ska använda sig av ingångar? Ska dom gå gå runt föraren först och sedan sätta sig på vänster...
2
Svar
22
· Visningar
2 892
Senast: snorp
·
Hundhälsa Poppy blev kastrerad för någon månad sedan och redan har hennes underull exploderat så hela hunden ser matt och tråkig ut. Finns det...
2
Svar
25
· Visningar
3 235
Senast: Valptass
·
Hundhälsa Min vovve har gjort illa hornhinnan så vi fick skrapa bort det skadade lagret , sen ha ögat ihopsytt i 2 veckor . För 2 dagar sen tog vi...
Svar
1
· Visningar
563
Senast: Fibusen
·
Hundträning Någon som prövat det? Blev ni nöjda? Då jag jobbar ganska oregelbundet så skulle de för mig passa att kunna styra lite själv när jag...
Svar
10
· Visningar
939
Senast: glee
·
Hundhälsa Jag har de senaste dagarna upplevt konstigheter med min hund. I onsdags tog jag henne till akuten då hon spydde kvällen innan, hade...
Svar
1
· Visningar
897
Hundhälsa Hej! Efter varje löpning blir min tik deppad och slö. Hon äter och mår bra fysiskt men det är mycket hormoner som gör att hon blir...
2
Svar
21
· Visningar
34 551
Övr. Hund Vi tog över en jättesnäll och go phalenehanne 5 år för 3 månader sen. Allt var frid o fröjd första månaden sen började han visa...
Svar
13
· Visningar
1 721
Hundhälsa Vår ena hund påbörjade allergiutredning för ett tag sedan. Vi gav henne RC Anallergenic under eliminationsdieten, och har så fortsatt...
Svar
5
· Visningar
825
Senast: hier
·
Hundavel & Ras @Åsa A visst är det väl Beuceron du har? Upplever du att det finns många skarpa i rasen? En kompis kollar hundraser, hen vill ha en...
Svar
11
· Visningar
1 362
Senast: Åsa A
·
Hundavel & Ras Hej! Jag funderar på att skaffa en Dalmatiner, inte nu men i framtiden. Har läst vad som går att läsa på SKK och rasens sida, men...
2
Svar
22
· Visningar
4 556
Senast: Maniac123
·
Övr. Hund Hej! Vi har lite framtids planer eller projekt på gården 🐶 1.Vi har ett gammalt häst stall m. 7st boxar, ganska stor sadelkammare, 1st...
Svar
1
· Visningar
1 838
Senast: Monifa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Västeråsträffstråden
  • Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur