Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Jag lyckas bara hitta MH för specifika hundar och i dem ser jag ju rasens... Vad säger man medel-MH? Men finns det någonstans där man...
Svar
4
· Visningar
732
Senast: Monkie
·
Hundhälsa Ser att det finns fodertrådar, men vet inte riktigt om jag kommer hitta några svar där egentligen, annat än fodersort och det är jag ju...
2
Svar
27
· Visningar
2 503
Senast: Bison
·
Hundavel & Ras Hej! Jag är ny här på Bukefalos men har följt sidan i några år och då speciellt Hundar. Jag ska köpa hund om nått år och gillar att...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
10 339
Senast: Tate
·
Hundhälsa Ännu en fodertråd. Vilket ska man välja om man vill ha så bra torrfoder som möjligt? Hunden äter inte färskfoder trots flera försök så...
2
Svar
20
· Visningar
4 563
Senast: Sporthorse
·
Övr. Hund Jag har ju numera en hund modell mikroskopisk och skulle föredra en bur i baksätet istället för att ta upp nästan hela bagaget. Men hur...
Svar
3
· Visningar
510
Senast: snorp
·
Hundhälsa Torsten blir åksjuk. Han verkar inte rädd. men efter en kvart spyr han. Opraktiskt eftersom ha kommer att få vänta i bilen lite då och...
2
Svar
21
· Visningar
1 836
Senast: tanten
·
Hundhälsa En bekant till mig är i tagen att köpa ett löpband till sin hund för att komplettera promenadmotionen. För mig lät det hela galet först...
Svar
12
· Visningar
1 707
Senast: fryckan
·
Hundavel & Ras Jag har två shetland sheepdogs. Jag tycker de är supermysiga, men nästa hund ska vara av annan ras. Men vilken? Jag har en 5-åring och...
2 3
Svar
59
· Visningar
3 807
Senast: Otherside
·
  • Låst
Hundavel & Ras Hej Jag har läst mycket här och vet att många här håller på med bruks och sportavel. Jag skulle gärna vilja ha lugna och sansade svar...
18 19 20
Svar
390
· Visningar
20 329
Senast: lillebill
·
Övr. Hund Hej allihop. Det pågår just nu en diskusion i bukefalosforumet om prefixen. Jag har länge saknat ett hundträningsprefix. Vet inte om...
Svar
2
· Visningar
514
Senast: Sel
·
Övr. Hund Min bostadsrättsförening har en egen gård där hundrastning är förbjuden, och jag har redan haft några damer som blängde lite argt på mig...
3 4 5
Svar
89
· Visningar
7 693
Senast: Fisherling
·
Hundavel & Ras Är det någon som är insatt och kan förtydliga om jag förstått rätt. Läste på SKK och läste som att det är lika bra att avla på en hund...
Svar
8
· Visningar
1 433
Senast: LaMagia
·
Hundhälsa Fick se i en tråd på fb att någon rekommenderade "anti plack" från svenska djurapoteket och blev lite nyfiken. Är det någon som testat...
Svar
4
· Visningar
2 766
Senast: TinyWiny
·
Övr. Hund Hundsverige har förlorat en väldigt kunnig person inom hundars mentalitet. Jag har haft förmånen att träffa Curt och han var väldigt...
Svar
2
· Visningar
461
Senast: snorp
·
Hundhälsa Hej! Under eftermiddagspromenaden idag så kräktes min hund 2 gånger. Hon har inte ätit något ovanligt, åt sin frukost som vanligt imorse...
Svar
1
· Visningar
463
Senast: Happimess
·
Övr. Hund Brukar ni vänta och samla in svar innan ni svarar intressenter? Jag har mailat på en annons och beskrivit hur valpen kommer få det hos...
2
Svar
32
· Visningar
2 877
Senast: Monkie
·
Övr. Hund Jag har lite smått börjat titta efter hund igen och tänker att jag kanske är redo för en ny framåt hösten eller nästa vår. Hur tar jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 630
Senast: Maniac123
·
Hundhälsa Sigge är nu drygt 11 år gammal. Häromdagen var vi hos veterinären av andra anledningar men hon kunde också konstatera att han är lite...
Svar
13
· Visningar
1 132
Senast: Milosari
·
Övr. Hund När du ska ut på den dagliga långpromenaden med hunden - jag vill veta hur det ser ut :D Går hunden i halsband/sele? Flexi eller...
2 3
Svar
51
· Visningar
3 378
Senast: Lingon
·
Övr. Hund Läste tråden om valpen som åt bajs och tänkte på vår valp Ivar. Han är oftast ovillig att släppa saker och vi håller på att öva på loss...
Svar
7
· Visningar
1 791
Senast: AraSlei
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka