SiZo
Trådstartare
SmärtstillandeTramadol, är inte det en drog?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SmärtstillandeTramadol, är inte det en drog?
Deras mat är alldeles för stora bitar för att det ska fungera. Jag behöver ge henne så mkt godis för att hon ska vara nöjd. Slutar jag ge godis på promenader så får det bli koppel på året runt, oavsett vart vi är. Istället som nu när hon kan gå lös i stort sett överallt.Vad ger du dem för mat? Jag ser det som helt onödigt att hålla på och ge godis som ofta innehåller sådant en hund ändå inte bör äta så handlar det inte om att träna in något speciellt hade jag provat med den vanliga maten de får. Då gör det inget om det blir lite mycket, det är också enklare att räkna in det i dagsgivan än vad det är med godis.
Hade aldrig gått på Humla hellerJag provade en gång att ge godis, godis, godis, godis, tramadol. Tänkte att hon sväljer säkert bara. Ehm. Nä. Jösses så missnöjd! Och så skeptisk resten av dagen
Smärtstillande
Det vore ju helt galetAha, hunden skulle alltså få smärtstillande . Jag tänkte först förskräckt att du provade ge medicin bara för att prova .
Finns det andra smaker tror du?Visa bifogad fil 51867
Dessa är sinnessjukt små. Mycket mindre än Four Friends. Jag köpte såna för jag tänkte de skulle vara bra att träna valpen med. Men de var ju så små att de inte ens gick att hantera var ju omöjligt att få upp bara en enda ur fickan.
Ska finnas lamm ocksåFinns det andra smaker tror du?
Han är svårflörtad den där Torsten.Köpte en burk Granngårdens hundgodis. 500 g, med vilt.
Han vägrar ta dem.
Storleken är perfekt för en pappis dock.