Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundavel & Ras Någon färggenetikintresserad som vill spåna lite? Jag tycker K-locus för brindle förstör när jag försöker kolla på färg. Jag får inte...
Svar
2
· Visningar
827
Senast: Nominous
·
Hundhälsa Min hund har alltid haft fina tänder, borstar dom varje dag men nu så hade det gått 3 dagar och när jag skulle borsta igår var...
Svar
14
· Visningar
1 518
Senast: Lillefrun
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från...
2 3
Svar
56
· Visningar
8 446
Senast: Fetaost
·
Hundträning Jag använder idag four friends hundgodis och hundarna verkar nöjda med det. Men är det verkligen det enda märket med riktigt små bitar...
2 3
Svar
55
· Visningar
3 967
Senast: Jeps
·
Övr. Hund Humla är en hund som fort tröttnar på sin mat. Har därför lite olika torrfoder som hon tycker är ok som jag blandar och varierar mellan...
Svar
9
· Visningar
2 699
Senast: Sleepan
·
Hundhälsa Märker att Totte kan vara lite stel när han just klivit upp. Och igår blev han lite halt efter att ha rusat omkring som en treåring...
Svar
5
· Visningar
931
Senast: Hippocampus
·
Hundträning Jag tänkte starta anlagsklass med min beagletik som nu är 14 månader, är det något särskilt jag ska tänka på? Jag har lagt blodspår...
Svar
4
· Visningar
686
Senast: Snurrfian
·
Hundavel & Ras Hit me! Skillnader/likheter i aktivitetsnivå/behov/förighet/annat som är bra att ha som underlag när man ska välja mellan raserna!
Svar
14
· Visningar
2 786
Senast: _Taggis_
·
H
Övr. Hund Hej allesammans! Tänkte fråga er om någon av er har en erfarenhet inom att kastrera en American akita hane? Min pojkvän är änna lite...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 925
Senast: Tibialis
·
Hundhälsa Vilka erfarenheter har ni av olika medicineringar till stressad hund eller reaktiv hund? Clonicalm Zylkene Aptos Relax Adaptil Feliway...
Svar
2
· Visningar
1 570
Hundträning Behöver tips! Mina föräldrar han en hund som är gudasnäll. Dock är han väldigt jobbig på deras barnbarn på 3 och 5 år. Han går efter dom...
Svar
3
· Visningar
1 198
Senast: Kenya
·
Hundhälsa Jag hittar rätt mycket om behandling av SI-leder på häst, men inget på hund så jag är intresserad av att höra om andras erfarenheter...
Svar
5
· Visningar
2 085
Senast: WildWilma
·
Hundhälsa Hej Jag har en elvaårig Jack Russel tik som akutopererades för 5 veckor sedan, allt gick bra , men jag har en liten fundering. Det hela...
Svar
3
· Visningar
876
Hundhälsa Har försökt googla men hittar inget vettigt, bara en miljon sidor om analsäckarna och dess sjukdomar. Det jag undrar är om hundens...
Svar
1
· Visningar
1 300
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Om ett par veckor så träder de nya djurskyddsreglerna i kraft där mycket fokus ligger på att tillgodose hundars (och katters) naturliga...
Svar
4
· Visningar
1 019
Senast: dobbis
·
Övr. Hund Jag är sååå sugen på att köpa någon billig gummibåt att guppa runt med på vattnet samtidigt som Gripa kan bada lite då och då under...
Svar
2
· Visningar
1 126
Senast: cambodia
·
Övr. Hund Någon som kan förbarma sig över honom? Jag åkte in med ambulans torsdag kväll o en mindre trevlig granne mer eller mindre kidnappade...
25 26 27
Svar
539
· Visningar
89 887
Senast: marti130
·
Hundhälsa Hej! Frej fick tag i något att äta ute. Kommer att åka och ge kräkspruta om ingen kan lugna mig här. Jag såg inte vad det var men han...
Svar
10
· Visningar
2 423
Senast: Takire
·
Övr. Hund Hur pass mycket hår fäller en samojed? Från ett håll har jag hört att samojed knappast fäller hår alls men allt är relativt. Hur lite...
2
Svar
23
· Visningar
4 965
Senast: bollen__
·
Hundavel & Ras Jag har suttit och funderat en del på nästa hund. Det lär dröja minst 1-2 år innan det blir aktuellt. Jag älskar ju schäfern som ras...
2 3
Svar
54
· Visningar
5 019
Senast: linnsan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka