Jag ber moderator att bryta ut de inlägg som berör insamlingen. @lillebill @Hedinn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Kanske en egen tråd vore bra.Jag oroar mig inte alls över att någon tror att jag skulle sno åt mig av pengarna, den här typen av insamlingar bygger ju hela tiden på förtroende, och det har funkat bra innan. Däremot så blir det enklare att sammanställa det hela, så det ska jag göra, tack för tipset!
Ni som vill vara med, pm:a mig så får ni swishnumret. Ska vi göra en egen tråd för det, tror ni, eller fortsätta i den här?
Jag har pm:at moderatorerna på Hund och bett dem bryta ut inläggen om insamlingen och skapa en tråd på Allmänt.Kanske en egen tråd vore bra.
Hittar ingen ny tråd jag heller... Gör ett nytt försök med moderatorerna.Ingen ny tråd? Eller hittar jag den inte?
Ok, då fortsätter vi här.Jag är egentligen ganska tveksam till hela diskussionen om en avliden användare. Även om jag självklart förstår att den kan behövas.
Jag kommer inte bryta ut den.
Ja, det funkar ju också fint. För de som väljer Hundstallet kan vi ju komma överens om att skriva samma sak som meddelande.Eller skänker själv lämplig summa till lämplig organisation.
Bra ide, tänkte faktiskt inte så långt själv...Eller skänker själv lämplig summa till lämplig organisation.
”Till minne av Vallhund och hennes valpar”?Bra ide, tänkte faktiskt inte så långt själv...
Tack!Nu har jag swishat 850 kr till Hundstallet från er som swishat/överfört till mig. Till Vallhunds minne från bukefalos.
Tack för hjälpen!Nu har jag swishat 850 kr till Hundstallet från er som swishat/överfört till mig. Till Vallhunds minne från bukefalos.