Busar och banditer..

90434779_2784600651660521_4295147315259244544_o.jpg
:love: Jag är KÄR och dör sötdöden :love:

Fast jag gillar samtidigt att ställa ut ju. Kommer nog få nerslag på snaggad päls :D

Ja, klipper man pälsen så kan man ju glömma att ställa ut, men att ha dem kortplockade och inte så mycket behäng funkar, så länge det finns päls nog att bedöma för domaren i fråga om kvalitet och att tillräckligt med behäng finns, så att de har en typisk aussiefrisyr, om än kort.

Ställde mamman så kortpälsad i fjol och fick bra kritik, excellent, ck och res.cert.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
837
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Vi är hundlösa för första gången på typ 22 år, bortsett från ett glapp på några månader för 13 år sedan och det är så tomt och sorgligt...
2 3
Svar
45
· Visningar
2 538
Senast: Acto
·
R
Hundavel & Ras OBS att jag kan iprincip inget om avel och jag har inte precis några planer att min hund ska bli en "avels hund" ändå utan jag är bara...
11 12 13
Svar
242
· Visningar
15 448
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Tycker det är så mysigt att läsa om folk som verkligen hittat ”sin” ras som de passar så bra med :) så tänkte vi kunde ha en liten...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 643
Senast: Piaff
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar