Gnist
Trådstartare
Det var din allra bästa hund va? Självklart
Döpte du den eller hade den redan namnet?
Han var döpt så i stamtavlan
De är ju inte alltid så samarbetsvilliga de små liven...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det var din allra bästa hund va? Självklart
Döpte du den eller hade den redan namnet?
Gold DiggerTomt ja, men också lugnt, skönt och framförallt kiss&bajsfritt
Missade tydligen att foga in namnet på den här, men Night Crawler är det
Kanske en dum fråga men ska svansen vara sådär trimmad?Varför tidigare bilder inte syns vet jag inte, men här är dagsfärska bilder på den hanvalp som jag har kvar avelsrätt på
5½ månad
Före trimning
Efter trimning, både friställd och i koppel
Precis min typ av modell, lite kompakt och rejäl med väldigt lovande exteriör. Trevlig, social och rätt lättsam, men mycket "terrier" finns det i honom, så jag fick fram vad jag ville med den kombinationen
Kanske en dum fråga men ska svansen vara sådär trimmad?
Tack för svar! Skrutt hade ju en fin svans där reagerade nog mera på färgen och den låånga svansen som blev lite märklig som nytrimmadJa, den ser alltid lite kal ut som nytrimmad, speciellt på de röda då den blir såpass ljus, så den är som snyggast efter någon vecka, men de ska ha mer modell "pinnsvans" och inte nån långhårig fan-aktig svans som man tyvärr ser att det är många som har
Skrutt några veckor efter trimning har perfekt längd på svanshåret.Visa bifogad fil 55134
Varför tidigare bilder inte syns vet jag inte, men här är dagsfärska bilder på den hanvalp som jag har kvar avelsrätt på
5½ månad
Före trimning
Efter trimning, både friställd och i koppel
Precis min typ av modell, lite kompakt och rejäl med väldigt lovande exteriör. Trevlig, social och rätt lättsam, men mycket "terrier" finns det i honom, så jag fick fram vad jag ville med den kombinationen