Min tränares tips funkar utmärkt.
När jag klappar pirayan så ger jag honom något att bita i så kan jag klappa och klia med händerna i behåll.
Båda nöjda.
Tur att du inte har brist på vedträn
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min tränares tips funkar utmärkt.
När jag klappar pirayan så ger jag honom något att bita i så kan jag klappa och klia med händerna i behåll.
Båda nöjda.
Min piraya biter så fort man rör honomalltså... igår lyckades jag klippa 2 ½klo på yrvädret. Vi var 2. Samon uppehöll henne och jag klippte. Ikväll försöker vi köra 2 klor till.
Aldrig varit med om maken till hund som blir som en sprattelgubbe och ska intensivt vara med och försöka bita på klotången i tron att det är hennes nya leksak. Ska fröksa göra en klo varje dag numer för att det ska sitta.
Min piraya biter så fort man rör honom
Jag har börjat stoppa en mjuk leksak i munnen på honom och då biter han på den istället.
Kan det vara något att testa?
Helt klart värt ett försök. Igår fick hon ha sambons händer i munnen. Hon biter inte hårt utan har bara inte tid utan vill gärna tugga på den roliga klosaxen
Den lille slyngeln!
När han sprungit utom synhåll hjar jag lockat på honom. Så han har varit övertygad om att jag har koll. Började stanna och vara tyst istället opch då kom han glatt rusande och letade reda på mig.
idag är det varmt. Lite för varmt för tjurrusningar tycker han. Så när jag stannar så kommer han joggande tills jag är inom synhåll. Sedan sätter han sig ner och väntar på mig.
Vet du vad som innefattas med specifikt? Hittar inget på skatteverkets hemsida eller någon annanstans för del delen ang frikvårdsbidrag för hundsport.Har just anmält mig till en agilitykurs, och insåg idag att det nu är tillåtet som friskvård, så nästan hela friskvårdbidraget kommer gå åt. Jag är annars dålig på att använda det.
https://www.skatteverket.se/omoss/p...drag.5.109dcbe71721adafd25692c.html?q=agilityVet du vad som innefattas med specifikt? Hittar inget på skatteverkets hemsida eller någon annanstans för del delen ang frikvårdsbidrag för hundsport.