Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa vi va hos vet förra onsdagen, valpen hade lite blod i ena analsäcken, hon va inte täppt Hon va också lite röd i vulva Vetrinär skrev ut...
Svar
19
· Visningar
3 237
Senast: AliceZeta
·
Hundhälsa Hej hörrni! Såg på djursjukhuset för några dagar sedan och då var det en veterinär som pratade om att man ska va försiktig med...
2
Svar
21
· Visningar
5 235
Hundhälsa Dreglar vid töväder?! Under två års tid har min hund reagerat ganska kraftigt med att det rinner saliv ur hans mun. Det blir alldeles...
Svar
16
· Visningar
6 013
Senast: Migo
·
Hundhälsa Gammelhunden (fyller 10 år i år) har drabbats av en väldigt konstig hälta. Han rör sig jätterent och fint under promenaden och plötsligt...
2
Svar
30
· Visningar
2 388
Senast: Liran
·
Hundhälsa Min 11 veckor gamla schäfer valp får en Axilur kur nu, som jag gav första dosen vid 17-tiden, och någon timme senare var han helt...
Svar
3
· Visningar
971
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Jag har bara haft hanhundar när jag har behövt tagit ansvar själv och nu står jag med en daghund som ständigt blir skendräktig. :crazy...
Svar
12
· Visningar
3 206
Hundhälsa Hur skulle ni göra med en kryptochid hane med bara en kula nere, kastrera eller ej? Jag vet att många rekommenderar det p.g.a...
2
Svar
26
· Visningar
8 902
Senast: Jerseyite
·
Hundhälsa Som rubriken säger, hur hjälper man en hund som mår dåligt? Tar hand om en liten tik (3 år, 4-vägskorsning, pudel-shnauzer-shitzu+...
2
Svar
26
· Visningar
2 187
Hundhälsa Hej! Nu behöver jag lite hjälp att tänka av er kunniga hundmänniskor! Jag har en bichon havanaisvalp på 5 månader som jag oroar mig...
2
Svar
30
· Visningar
8 773
Hundhälsa Går det? Inget har hänt med hundarna utan jag började bara fundera. Säg att nånting allvarligt skulle hända under en helg, modell...
Svar
15
· Visningar
1 674
Senast: Bubble
·
Hundhälsa Min unga tik 10 mån är matglad.. minst sagt. Och stoppar allt hon ser i munnen. Eftersom hon vet att detta inte uppskattas av matte...
2
Svar
36
· Visningar
6 130
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Nu har det hänt två gånger den här veckan och det är ju inte det roligaste sättet att vakna upp på så jag tycker att det är dags att be...
Svar
10
· Visningar
7 647
Hundhälsa Hej! Lite bakgrunds info. Jag har en tibetansk terrier på 2.5år, hon är en omplaceringshund och kom till mig för 2 månader sedan. Hon...
Svar
1
· Visningar
723
Senast: Jadzia
·
Hundhälsa Efter att ha diskuterat saken med en kompis och läst om fenomenet på diverse forum tänker jag att det bästa är att ta upp saken med...
2 3
Svar
40
· Visningar
2 668
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hittade på sonen stå och mata valpen med sånna här pedigre-pinnar,dom som är platta och långa. Står på förpackningen att man får ge 2 om...
Svar
6
· Visningar
1 339
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa Som rubriken lyder... Min unghund på 22 månader, haft något som jag har uppfattat som en svullen körtel mellan käkben och hals. Man...
Svar
15
· Visningar
5 940
Senast: apocalypsen
·
Hundhälsa Någon som har någon aning om vad som kan orsaka svart avföring? Min hund bajsade bra normalt på morgonen och sedan nu helt svart? Bör...
2
Svar
37
· Visningar
45 053
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Jag misstanker skarpt att min hund har nagot slags allergi. Jag vill byta till farskfoder. Hur byter jag lattast /sakrast och hur lagger...
Svar
5
· Visningar
854
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Max har haft lite lös avföring i förmiddags och nu på kvällen kom det blod i avföringen. Jag ska ringa veterinär också men jag tänkte...
Svar
11
· Visningar
2 647
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej, Jag har en blandrastik (boxer/doberman/amstaff/Grand Danois) som är född 2013-11-15. Hon har under hela sin livstid varit stressad...
2
Svar
23
· Visningar
2 006
Senast: Pigan
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar