Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa En husse med slädhund , 70 cm hög unghund, som får noll motion, förutom när han rymmer.. Går inga promenader alls, hunden skiter inne...
Svar
2
· Visningar
859
Hundhälsa Jag har tänkt byta foder till en spannmålsfri sort och har letat runt en hel del. Nu har jag hittat en sort som heter Arion och undrar...
Svar
5
· Visningar
4 343
Senast: nilie
·
Hundhälsa Hej! :) Jag letar efter min framtida hundras. Jag söker en hund som både fungerar som sällskapshund och som aktiv träningshund. Vad...
7 8 9
Svar
162
· Visningar
11 359
Senast: fryckan
·
Hundhälsa Upptäckte idag att Alice har fått några finnliknande så bölder på sidan av munnen. Dom känns som finnar. Lite upphöjda, ganska fasta men...
Svar
12
· Visningar
7 471
Hundhälsa Hej, Jag har en jack russel tik som fyller 17år i april. Hon är vid väldigt gott skick, förutom att för ett år sedan fick hon diagnosen...
Svar
3
· Visningar
6 742
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Jag har tyvärr fått den tråkiga diagnosen att min agilityhund har två frakturerade sesamben i ena framtassen. Veterinären gav inga...
Svar
7
· Visningar
7 744
Senast: Aningsfull
·
Hundhälsa Ifall någon undrar hur det gick med svågerns unghund, som plötsligt började rymma för att jaga fruntimmer, så kan jag berätta att det...
Svar
13
· Visningar
1 922
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Jag blir mer och mer förvånad desto mer jag märker hur lite folk aktiverar sina hundar, så jag måste höra även med er för att vidga mina...
2 3 4
Svar
67
· Visningar
7 061
Senast: Lazio
·
Hundhälsa Hej! Jo, som rubriken lyder har jag en tik här hemma som är lite skum efter sitt löp. Hon vill inte gå ut, beror nog på kylan. Och...
Svar
14
· Visningar
16 068
Senast: bullefnatt
·
Hundhälsa Jag har en mycket kräsen chihuahua blandning som är med mig i stallet då jag jobbar med hästar. Jag söker lite tips från er som har mer...
Svar
10
· Visningar
2 795
Hundhälsa Halloj. Vi ska precis påbörj en eliminationsdiet på vår hund aom har problem med klåda/svamp i tassarna. Blev rekommenderad att testa...
2
Svar
25
· Visningar
4 150
Senast: bullefnatt
·
Hundhälsa Vaknade till en hund som föll runt i sängen och insåg fort att hans bakben inte bar han, alls, inget tecken på smärta utan bara föll...
Svar
7
· Visningar
14 994
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har 2 blandraser. William 4 år. Har tidgare varit behandlad för klokapselbrott men har idag starkare klor. Melvin 6½ år som har...
Svar
1
· Visningar
829
Senast: dpmatte
·
R
Hundhälsa Okej.....fram med era bästa tips mot snöklumpar på vovvens ben. Jag brukar klippa ner håret kort men stackarn bli ju så himla ful med...
2
Svar
22
· Visningar
3 956
Senast: purity_666
·
Hundhälsa Min mammas hund har börjat bli skendräktig ca 2 mån efter löp. Hämtar leksak,skor, osv och bäddar ner sig med dom,slickar och piper. Hon...
Svar
2
· Visningar
608
Senast: Kakis
·
Hundhälsa Hej! Vet inte om någon kommer i håg en tråd jag skrev för ett tag sedan om min kliande valp? Jag for till veterinären med honom och han...
Svar
15
· Visningar
5 525
Hundhälsa Söker lite tankar om var vi borde börja leta efter fel. Flatten 9år kräks. Började i lördags kväll, inget konstigt tyckte vi - en stor...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 929
Senast: kol
·
Hundhälsa Min pärla har lyckats skada trampdynan bak ganska ordentligt, såret är inte så djupt - men det är helt skinnflått och är väl nästan...
Svar
2
· Visningar
5 871
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Någon med erfarenhet av inkontinens hos tik? Min 7-åriga tik blev inkontinent i våras efter sin magomvridningsoperation (kastrerades tre...
Svar
19
· Visningar
4 900
Senast: Zoya
·
Hundhälsa Var kan jag läsa något vettigt om detta ämne? Är Hundmatsboken bra? Jag har ju viss koll, men när det gäller tabeller och värden är...
2
Svar
27
· Visningar
2 574
Senast: Sol
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Olja till häst ?