Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa http://www.pt.se/nyheter/hundar-lockas-att-ata-fiskekrokar-9112818.aspx
Svar
4
· Visningar
726
Senast: bejkonfis
·
Hundhälsa Vilken är den bästa tandkrämen för hundar? (Och var köper man den?) Det ska ju(?) vara en med enzymer, men det säger ju liksom inte så...
Svar
18
· Visningar
7 455
Senast: russinbulle
·
Hundhälsa Någon som har gett Metacam och fått biverkningar i form av kräkningar eller diarré? Hur lång tid in på behandlingen började det i så fall?
Svar
14
· Visningar
18 157
Senast: Magzzan
·
Hundhälsa Vi för en del kött från den lokala affären exempelvis kött med gårdagens datum och liknande Men av ren lathet BARFar vi inte till...
Svar
3
· Visningar
805
Senast: fetange
·
Hundhälsa Igår var min hund helt som vanligt. Vi tog sista promenaden vid ca 19, sen hade vi besök av en väninna och hennes hund fram till ca...
Svar
16
· Visningar
27 502
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Någon med erfarenhet av dessa tuggben? Vi köpte våra första idag,och hundarna är som tokiga i dom! Jag trodde att dom skulle gå sönder...
Svar
5
· Visningar
1 827
Senast: Nikkis
·
Hundhälsa Vilken hemsk väntan! Är så extremt nervös över resultatet, kan sjutton inte tänka på något annat:nailbiting: Vad tror ni det blir?:)
Svar
8
· Visningar
1 295
Senast: Kivina
·
Hundhälsa Hej, Har postat samma fråga i en befintlig forumtråd om hjärtsjuka hundar men har ej fått svar. Gör ett nytt försök och hoppas på hjälp...
Svar
1
· Visningar
2 183
Senast: Totten59
·
Hundhälsa Våran 8åriga (blir 9 i sommar) labrador/Amstaff märkte vi för ett par veckor sedan att han vart stel efter han legat o sovit o kunde...
Svar
6
· Visningar
4 703
Hundhälsa Den 16/1 vaccinerades hunden mot kennelhosta, den 18/2, ca 1 mpnad efter var vi till vetrinären, för hon hade känts hängig/slö med blekt...
Svar
4
· Visningar
652
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej kloka Buke, har en misstänkt noskvalsterhund här hemma och sambon har varit iväg och fått Stronghold. Har ju två hundar här hemma...
Svar
6
· Visningar
3 146
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Vilka djursjukhus i och runt Göteborg ägs inte av de två stora riskkapitalbolagen?. Blå stjärnan är ju en stiftelse men finns det fler...
Svar
1
· Visningar
600
Senast: Sol
·
Hundhälsa Vill inte hänga ut uppfödaren på något sätt därför väljer jag att bli anonym ett tag. Nu är det så här att båda min hunds föräldrar...
Svar
13
· Visningar
5 225
Senast: MiniLi
·
Hundhälsa Våran lilla valp har fullt sjå att byta tänder nu,hittar små tandsingar var och varannan dag här hemma. Hon är 17 veckor gammal precis...
Svar
6
· Visningar
1 576
·
Hundhälsa Ja, vad kan det bero på? Mina hundar åt tidigare Precept (torrfoder) och funkade helt okej. Sedan bytte jag till Mush Vaisto, vilket...
Svar
13
· Visningar
4 717
Senast: Skugga
·
Hundhälsa Jag är ingen hundmänniska själv, men lovade en vän att luska lite. Det har visat sig att hennes hund (större ras, om det spelar nån...
Svar
13
· Visningar
9 846
·
Hundhälsa Hoppas att ni foderkunniga kan ge mig lite nya uppslag. Har en 4-årig dvärgpudel som alltid varit mer eller mindre trög i magen. Hon är...
Svar
14
· Visningar
2 109
Senast: Líf
·
Hundhälsa Jag skulle behöva bra tipps på bra torrfoder. Äldre tik 9 år o en på 6,5 år rottweiler De är kastrerade , har ca 2,5 till 3 kg över...
2
Svar
31
· Visningar
5 093
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Var det fullt av i lungorna på Russinbullens lilla Mini. http://www.bukefalos.com/threads/uppdatering-och-snackistrad.1257991/page-46...
2
Svar
27
· Visningar
3 711
Hundhälsa Jag har verkligen bekymmer med min valp Fixa, snart 9 månader, som äter allt hon kommer åt när vi är ute på promenader. Harskitar finns...
Svar
17
· Visningar
10 687

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Burkmat
  • Valet i USA
  • Vad gör vi? Del CCVII

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar