Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa ahh blir så less... Dagens roman .... Var till veterinären i tisdags och fick bekräftat att Doris nu har kraftig benhinneinflammation...
Svar
17
· Visningar
2 304
Hundhälsa Jag vet att ämnet foder har stötts och blötts åtskilliga gånger här genom åren, men även om jag söker så hittar jag inte riktigt det jag...
Svar
11
· Visningar
1 144
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa På Nyhetsmorgon tar de upp att priset på djurförsäkringar ökat sedan 2010 och är otydliga i sina villkor...
2
Svar
30
· Visningar
3 088
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa fransbulldog skall dom HD röntgas Eller bara patella?? O hjärta
2
Svar
23
· Visningar
1 939
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Häromdagen kom en person hem till oss som inte träffat Monster på ett tag, och hälsade på honom med orden "Tjenare Monster, har du gått...
2 3
Svar
51
· Visningar
5 128
·
Hundhälsa Hej! Jag ville bara få lite tips och råd angående min tollartik på 9 år. Jag dra mig lite för att ringa vet just nu, eftersom min...
Svar
3
· Visningar
5 825
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har en Parson Russel som är 12 år, den senaste tiden har han väckt mig cirka 2 gånger var varannan natt i cirka 1 månad nu vilket...
2
Svar
20
· Visningar
10 748
Hundhälsa Jag ger nu Vom till mina två små hundar (under 10kg), men jag har inte råd att fortsätta ge dem det då särbo-livet tär på plånboken.. ;)...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
10 589
Senast: isafore
·
Hundhälsa Känner mig alltid som en dålig hundägare, trots att jag försöker göra det bästa. Det finns alltid sämre och bättre hundägare, mitt mål...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 654
Hundhälsa Mr Matvrak åt dåligt på lördagen förra veckan. Eller dåligt och dåligt, han inhalerade inte maten utan petade i sig den. På söndagen...
2
Svar
37
· Visningar
6 883
Hundhälsa Min hund fick sprickor/skärsår i två trampdynor när vi var ute nu ikväll och jag sitter och funderar om man behöver åka till veterinären...
Svar
16
· Visningar
35 750
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Behöver hjälp, jag har en japanse chin på 12år som lider av ett förstorat hjärta. Hon var inne hos veterinären förra veckan där man...
Svar
19
· Visningar
8 159
·
Hundhälsa Hur noga är ni med vila efter mat? Jag brukar tänka att det iallafall ska gå 30-60 minuter mellan mat och lite mer livlig...
2
Svar
26
· Visningar
10 509
Senast: bigwig
·
Hundhälsa Min lilla tik på 9 år har börjat producera mjölk. Hon har inte löpt på väldigt länge. Flera år då. Hade valpar när hon va 3 år gammal...
Svar
5
· Visningar
696
Senast: 1887
·
Hundhälsa Jaha mitt tredje inlägg om min stackars hund jag försöker hjälpa. I somras började min hund slicka sina tassar och gnaga på klorna. Vi...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
5 302
Senast: Red_Chili
·
Hundhälsa Min 5 åriga tik blev dålig i fredags, dålig aptit, feber och hängig. Åkte in och hon blev röntgad, samt gjordes blodprov. På röntgen...
2 3
Svar
46
· Visningar
9 372
Hundhälsa Hej kära hundvänner. Har precis införskaffat mig en klövjeväska till min hund (15 månader, HD A ED UA) för att ge honom ett "jobb" på...
Svar
0
· Visningar
766
Hundhälsa Hej, har en 10 veckor gammal mopsvalp som kissar och bajsar inne flera gånger per natt. Hon gör inte ett knyst ifrån sig när hon känner...
Svar
13
· Visningar
2 517
Senast: Tora
·
Hundhälsa http://www.pt.se/nyheter/hundar-lockas-att-ata-fiskekrokar-9112818.aspx
Svar
4
· Visningar
726
Senast: bejkonfis
·
Hundhälsa Vilken är den bästa tandkrämen för hundar? (Och var köper man den?) Det ska ju(?) vara en med enzymer, men det säger ju liksom inte så...
Svar
18
· Visningar
7 455
Senast: russinbulle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka