Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag och sambon har precis tingat en dalmatiner. Nu är det ungefär tre veckor innan vi ska hämta hem den lilla parveln, men jag skulle...
2
Svar
32
· Visningar
7 532
Senast: Nebraska
·
Hundhälsa Min schiller har slickat sig mellan tårna på baktassen så det är ett ställe som är hårlöst och lite svullet. Lite irriterad hud med nån...
Svar
7
· Visningar
1 325
Hundhälsa Efter att i helgen plockat 7-10 fästingar vardera på hundarna trots Frontline fick jag idag nya fästingmedlet på recept av veterinär...
2 3
Svar
49
· Visningar
32 020
Senast: eldhroka
·
Hundhälsa Hej bukefolk :) Jag har en husky blandning på 2,5 år som har fått sämre aptit från att kasta i sig maten till att peta en och en kula...
Svar
2
· Visningar
728
Senast: JeaNette__
·
Hundhälsa Detta har aldrig drabbat mig innan... För 3 veckor sen var vi in till veterinären pga örat, återbesök och behandling ledde till att vi...
Svar
7
· Visningar
1 115
Senast: Fibusen
·
Hundhälsa vår 15veckors mopstik har börjat kissa PÅ en vän när han kommer och hälsar på. Hon är inte helt rumsren än men hon kissar aldrig när...
Svar
2
· Visningar
544
Senast: Aurum
·
Hundhälsa Det har visat sig att min 12 åring har urinsten. Veterinären rekommenderade såklart ett foder mot urinsten och sa att det kunde hjälpa...
Svar
18
· Visningar
6 131
Senast: McFlurry
·
Hundhälsa I Onsdags fick jag åka akut till Strömsholm med min dalmatiner som helt plötsligt inte kunde kissa. Uratstenar var min första tanke, var...
Svar
13
· Visningar
1 282
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Min tik har veka mellanhänder. Väldigt veka i mina ögon. Har inte varit särskilt oroad förut, hon har aldrig haft problem av det. Men...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
10 464
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Hej! Med risk att folk kommer tycka både det ena och det andra lägger jag nu upp en video och vill fråga er om någon har erfarenhet av...
Svar
11
· Visningar
4 345
Senast: OUL
·
Hundhälsa Alice har fått någon konstig hosta! Det är en väsande hosta som slutar med att hon klöker, låter typ som en katt som ska hosta upp en...
2
Svar
24
· Visningar
11 712
Hundhälsa Man läser och hör olika hela tiden? Provade att ge min hund fiskolja, men hon reagerar allergiskt på det. Så jag köpte linfröolja till...
Svar
9
· Visningar
8 639
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Tiken var vad jag trodde påväg in i löp för någon vecka sen. Hon blev extra gosig, hanarna reagerade och blev extra luktiga och flörtade...
Svar
18
· Visningar
2 265
Senast: linnsan
·
Hundhälsa Min hund är en hanhund som fyllde åtta år den 15 mars. Han har fått vara frisk i sitt liv förutom en sårskada på ena tassen. Jag minns...
2
Svar
25
· Visningar
3 192
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Jag har slagits av att Ladda luktar järn, och det luktar extra starkt vid bakdelen på henne. Har googlat lite och förstått att det kan...
Svar
7
· Visningar
16 492
Senast: Daff
·
Hundhälsa Hur vanligt och hur farligt är det med fettknölar under huden på en hund? Min Beauceron är 8 år, frisk och kry, i fin form etc Men han...
Svar
6
· Visningar
956
Senast: Lazy Lady
·
  • Låst
Hundhälsa Måste få dela med mig av den hemskaste upplevelsen någonsin. Visst jag har alltid vetat att det är vissa raser som har problem med...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
18 422
Senast: SiZo
·
Hundhälsa Finns det nån annan här vars hund behandlas med vetoryl? Vad är era erfarenheter av medicineringen och vilka biverkningar har ni sett...
Svar
9
· Visningar
11 476
Senast: Belethien
·
Hundhälsa Jag är med i några hundgrupper på Facebook, och för några veckor sedan var det en kvinna som berättade att hennes hund hade svalt en...
Svar
9
· Visningar
1 193
Senast: Migo
·
Hundhälsa Min hund är nu 7mån och har som rubriken endast en sten nere. Korkat att jag inte reflekterat över det tidigare men i alla fall...
2
Svar
38
· Visningar
3 655
Senast: MattiZ
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar