Han står i en lerig hästhage, så det är inte en representativ bild...
Okej
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Han står i en lerig hästhage, så det är inte en representativ bild...
Vad snygg han är
Vad jag kan hitta så är ca 22 grader en "optimal" vinkel, för att behålla stryka men ändå ha en effektfull stötdämpningsmekanik igenom alla lederna. Här står Fridolf ganska jämnt på alla fyra och ligger möjligtvis nån grad över det. Hans krokiga teckning på benen lurar dock ögat att vinkeln mot underarmsbenet är större än den är.
Jag har Folksam. Dom täcker om hunden har varit sammanhängande försäkrad sedan 4 månaders ålder och om hunden följer SKK's hälsoprogram. Det täcker även blandraser om föräldrarna till hunden följer respektive ras' hälsoprogram.Av ren nyfikenhet - varför täcks inte OCD av försäkringen?
Hoppas allt går bra med din lilla vovve!
Tack! Ska hälsa honom detVad snygg han är
Vad jag kan hitta så är ca 22 grader en "optimal" vinkel, för att behålla stryka men ändå ha en effektfull stötdämpningsmekanik igenom alla lederna. Här står Fridolf ganska jämnt på alla fyra och ligger möjligtvis nån grad över det. Hans krokiga teckning på benen lurar dock ögat att vinkeln mot underarmsbenet är större än den är.
@Migo Isafore undrade om jag hade missat att de varit hos veterinären. Då förklarade jag varför jag missat det. Det går inte att läsa när en svart rand täcker 1/3 av bildskärmen rakt över.
Jag hoppades såklart att inte hunden har OCD.
Jösses. Vad hade hänt?1 timme efter att tiken blev friskförklarad satt jag på Strömsholm akut med min hane
Trodde på uratstenar eftersom han är en dalmatiner. Han kan inte kissa, så fort han försöker slänger han sig på marken o skriker.Jösses. Vad hade hänt?