Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Någon här som har en hund med problem av något slag med levern? Vad för mat äter den? Fungerar den som vanligt utan/med mediciner? Hur...
2
Svar
27
· Visningar
11 181
Senast: glimmer
·
Hundhälsa På katter så kastrerar man honorna oavsett om de är innekatter eller utekatter på mer eller mindre rutin. Det är inte bra för dem att...
Svar
14
· Visningar
2 644
Senast: Mirasmatte
·
Hundhälsa Hej min hund slog sig för ca 7 veckor sedan och efter det hade hänt så märkte jag en svullnad framme på bröstet mellan bröstbenet och...
Svar
16
· Visningar
5 670
Senast: Friiiiiida
·
Hundhälsa Är det något särskilt jag ska tänka på om jag vill börja ta med hundarna när jag är ute och springer? Tänker på om de behöver någon...
Svar
1
· Visningar
747
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Idag, när veterinären ringde, så fick jag mina misstankar bekräftade. Min vovva lider av hypotyreos, underfunktion av sköldkörteln. :(...
Svar
2
· Visningar
821
Hundhälsa Läste en artikel för någon dag sedan om en dam vars gamla småhundar blivit blinda och börjat knalla in i saker skapade denna...
Svar
13
· Visningar
2 333
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Någon som gjort den operationen på sin hund? Vart det bra efteråt? Några nackdelar?
Svar
6
· Visningar
3 888
Senast: Bubble
·
Hundhälsa Kan någon förklara lite snabbt för mig vad det betyder? Mejlade en som sålde Schäfervalpar (renrasiga enligt henne) och frågade varför...
2
Svar
25
· Visningar
5 266
Senast: Snuffsan
·
Hundhälsa Hej! Jag tänkte höra med er hundägare vars hundar som gått på eliminitionsdiet, när märkte ni av resultat till det bättre eller sämre?
Svar
11
· Visningar
1 107
Hundhälsa Har 1 st rottweiler på 5 år massor av allergier just foderallergier så är det Majs, vete , och nötkött Dessutom har han förunklar och...
Svar
8
· Visningar
949
Senast: bejkonfis
·
Hundhälsa I dag när jag torkade tassarna på min hund Wolfi så såg jag vinröda fläckar på klorna, det ser nästan ut som om det är blod inne i...
Svar
4
· Visningar
1 181
Hundhälsa Hej, hoppas detta är tillåtet. Röntgade min 14 månader gamla schäferhane i tisdags. Har frenetiskt uppdaterat SKK Hunddata var och...
2
Svar
20
· Visningar
5 504
Hundhälsa Är det någon som har erfarenheter av en hund med diabetes? Min ena fick diagnos idag. Vi ska påbörja behandling asap.
2
Svar
22
· Visningar
5 222
Senast: cirkus
·
Hundhälsa Har en rottweiler på ett år som inte känns helt hundra. För ca två månader sedan började han kissa extremt mycket, både inne och ute...
Svar
11
· Visningar
14 892
Senast: Skogstokig
·
Hundhälsa Idag på promenad fick Monster vad som såg ut som köldkramp... Fast han är fyra år, har aldrig så vitt jag minns fått det förut...
Svar
12
· Visningar
1 761
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Till en vuxen hund som väger 8 kg och ska ha 2 % mat av sin vikt, vilket då blir 160 g per dag, hur gör jag? Torrfoder på morgon...
Svar
4
· Visningar
704
Senast: AliceZeta
·
Hundhälsa Hej, Kan börja med att säga att vi har varit hos veterinär idag. I fredags så låg jag och vovven i soffan och tittade på tv (hunden...
Svar
9
· Visningar
2 944
Senast: rotterod
·
Hundhälsa Beror urinvägsinfektion på att hunden blir kall i snöm på promenaden
Svar
2
· Visningar
550
Senast: rotterod
·
Hundhälsa En husse med slädhund , 70 cm hög unghund, som får noll motion, förutom när han rymmer.. Går inga promenader alls, hunden skiter inne...
Svar
2
· Visningar
859

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka