Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Hjälp! En hund jag passar åt precis en halv 200g choklad kaka ( 30% kakao) Handen är en knappt 1 år gammal gul labbe. Ganska stor men...
2
Svar
32
· Visningar
4 705
Senast: Buck
·
Hundhälsa Någon som har erfarenhet av detta? Min ena heeler har förhöjda värden av bilirubin i urinen. Hans ordinarie veterinär ska ringa på...
Svar
2
· Visningar
1 114
Senast: Narcissa
·
Hundhälsa Varje år försvinner det hur många hundar som helst kring nyår. De allra flesta verkar bli skrämda av fyrverkerier och jag tänkte därför...
7 8 9
Svar
163
· Visningar
10 380
Hundhälsa Jag har alltid haft Agria till mina hundar och varit nöjd. Då jag hade min gamla hund utnyttjades försäkringen vid några tillfällen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
6 977
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Jag är hysterisk. Min lilla Elvis, 9 veckor, kräktes precis upp en spolmask :wtf: Vad gör jag? Ska han till veterinär? Funkar de...
Svar
15
· Visningar
4 045
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Senaste månaden har B varit med mig en del på jobbet. Vi ska egentligen inte ha hundar med på jobbet, men har vi inga kunder en dag kan...
Svar
8
· Visningar
746
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Hur kommer det sig att en del hundar är skotträdda? Alltså de som är sådär paniskt rädda att de bara ligger i ett hörn i något dygn typ...
2
Svar
36
· Visningar
2 753
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Dvärgschnauzern är ovanligt slö, vill bara ligga och sova är inte på alls direkt när jag ska gå ut. Annars hyfsat normal, dricker och...
Svar
11
· Visningar
3 740
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa Jag är lite nyfiken vad som är "normalpris" för ett veterinärbesök och om skiljer det mycket mellan olika veterinärkliniker? Jag har...
2
Svar
36
· Visningar
2 818
Senast: Migo
·
Hundhälsa Mammas/syrrans tik har två mjuka cystor på bröstkorgen/sidan. Jag har inte sagt något men är sjukt orolig! Hon blir 12 om ett par...
Svar
3
· Visningar
4 824
Senast: Mia_R
·
Hundhälsa Hej, jag försöker undvika att ge min hund för mycket mat i juletid, men igår gjorde jag familjens favoriträtt,kycklingquenneler...
Svar
10
· Visningar
3 846
Senast: annagolf
·
Hundhälsa Får hem en 13-veckors valp på söndag. Han äter Royal nu, men jag gillar inte riktigt det fodret och funderar på att byta till färskfoder...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
14 457
Senast: Meggan
·
Hundhälsa Med fantastiskt timing har då hundstackarna drabbats av helveteskapet, och jag försöker desperat bringa klarhet i när hundarna blir...
2
Svar
22
· Visningar
14 233
Senast: frittan
·
Hundhälsa Är det någon här som har fått det? Står visserligen ej att det fungerar mot det på fass men har samma mängd Milbemycinoxim som inceptor...
Svar
2
· Visningar
4 684
Senast: AraSlei
·
Hundhälsa Har just införskaffat en pilatesboll till jyckarna :). Jag misstänker att den är snäppet för liten (65 cm diameter till hundar på knappt...
Svar
9
· Visningar
2 211
Senast: Milosari
·
Hundhälsa Måste det ske prick på dagen,eller kan man ge nån dag tidigare? Nån dag efter antar jag är uteslutet?
Svar
4
· Visningar
837
Senast: Laa
·
Hundhälsa Jag brukar inte starta trådar. och egentligen behövs det väl inte - jag har redan pratat med veterinären en gång tidigare och senast nu...
Svar
16
· Visningar
6 291
Senast: Sel
·
Hundhälsa Hej, Jag har ett problem med min hund som jag hoppas få tips på hur jag ska få bukt med. För lite mer än 2 år sedan fick jag min fina...
Svar
3
· Visningar
14 012
Senast: Grazing
·
Hundhälsa Hej! Har en vovve med magsår/magkatarr och fått utskrivet magmedicin och vi har även bytt foder till Specifik Omega plus support. Nu i...
Svar
9
· Visningar
8 754
Senast: Coop
·
J
Hundhälsa någon som haft en hund som gjort liknande? Hur slutade det? Pratade med veterinären och dom tycker ja skall avvakta och att de...
Svar
7
· Visningar
7 628
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka