Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Min labradortik på 4 år, kan inte gå (och knappt stå). Helt plötsligt idag slutade hon gå. Om man försöker hjälpa henne att stå...
2
Svar
20
· Visningar
2 533
Senast: Nethril
·
Hundhälsa Men på fullt allvar, jag får ju ont imagen! Tänker folk uppfostra hundar så här? Genom att prova 0a dem alltså ignorera hunden totalt i...
Svar
12
· Visningar
1 095
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Jag har börjat ge Monster kosttillskott, främst B-vitamin. Jag tycker mig ha märkt positiva effekter av det(*) och vill gärna fortsätta...
2
Svar
35
· Visningar
2 869
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hunden har haft noskvalster ett bra tag nu(ca året) på grund av att jag inte har kunnat få tag på Interceptor, har nämligen även...
Svar
13
· Visningar
6 512
Senast: Narlee
·
Hundhälsa Min lille bichon havanaisvalp på 15 veckor har sen typ två veckor tillbaka plötsligt börjat klia sig massor. Först tänkte jag inte...
Svar
15
· Visningar
6 380
Senast: Freyja_bus
·
Hundhälsa För att göra en lång historia kort så har jag en whippettik (4 år i mars) med reaktiv histiocytos. Knölarna (som måste opereras bort)...
Svar
10
· Visningar
1 671
Senast: Emuliiaa
·
Hundhälsa Hej alla bukefalister! Eftersom jag inte kan hitta någon information på nätet när jag googlar så tänkte jag att om det är någon som vet...
Svar
10
· Visningar
18 778
Senast: inka
·
Hundhälsa Tårarna rinner, vovven har fått en knöl på bakhasen. Det känns som att den sitter fast i skelettet/att skelettet har vuxit ut. Med tanke...
Svar
13
· Visningar
5 291
Senast: BornAgain
·
Hundhälsa Behöver råd. Vi har tre hundar, två tikar och den ena tikens son. Hundarna är inga ungdomar, tikarna är 11 och 9 och hanen 7. Hanen har...
Svar
9
· Visningar
1 246
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Senast igår fick jag "tipset" att jag borde sätta en Haltigrimma på min hund. Jag förklarade att jag ansåg det vara farligt och att jag...
2
Svar
25
· Visningar
3 432
Hundhälsa Läste på Hunddata att Nikkas mamma (labbe) vid senaste ögonlysningen hade Katarakt, partiell cortex främre Y-söm, lindrig. Ärftlig. Vad...
Svar
11
· Visningar
2 583
Senast: Lona
·
Hundhälsa Hittade ingen passande tråd, bara lite löst om foder i en del. Vår ena hund (Dobermann) har uppenbara problem att sätta vinterpäls...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 239
Senast: SusieQ
·
Hundhälsa Jag har tänkt lite på en sak, min hund äter just nu Acana (Grassland eller Wild Prairie då hon blir dålig i magen av de andra smakerna...
2
Svar
28
· Visningar
3 170
Senast: sydlina
·
Hundhälsa Jag kan inte lyssna på den här korta dokumentären, för det räckte med ett inslag om det på radionyhetena för att jag skulle bryta ihop...
Svar
13
· Visningar
1 152
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Om man ser enbart till ålder... Min farbror här hemma fyller sju år här om ca en månad,och det kommer kännas i hjärtat vill jag lova...
2 3 4
Svar
70
· Visningar
8 364
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Min lilla odåga smet upp på diskbänken och slickade i sig marinad och köttsaft från den fyllda kycklingen jag nyss gjort:rage::banghead...
Svar
2
· Visningar
4 177
Senast: lady_vip
·
Hundhälsa Nu är jag riktigt jävla arg... ursäkta franskan. Förvarar hundens foder i köket så han inte ska komma åt det. Nu har mitt ex som jag...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: iNHALE
·
Hundhälsa Ena daghunden har HD (antagligen C/D) med små pålagringar, han röntgades nu som 4-åring. Ganska rejäl jaktlabbe på 30 kg, absolut inte...
Svar
1
· Visningar
625
Senast: martha
·
Hundhälsa Jag har länge funderat och planerat lite smått på att skaffa hund. Men jag behöver lite av era åsikter för att bestämma mig hur jag ska...
Svar
12
· Visningar
2 232
Senast: vallhund
·
Hundhälsa Hej! Jag undrar hur man kan se att ens hund är överviktig? Jag har en chihuahua och jag tror hon är för tjock. Vill inte att hon ska...
Svar
3
· Visningar
2 949
Senast: Ainon
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Intressanta uppfostringsmetoder?
  • Valp 2025