Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Jag börjar bli lite less och tycker samtidigt synd om min hund. Han är 6 år och har ätit samma foder i flera år och har fungerat...
Svar
7
· Visningar
997
Senast: dpmatte
·
Hundhälsa Hej! Jag är i startgroparna och ska köra igång med eliminationsdiet på min hund. Jag har köpt Royalcanins hypoallergic torr och...
Svar
5
· Visningar
2 895
Senast: _Maria_
·
Hundhälsa Det är dags för unghunden att röntgas men jag vet inte riktigt vart jag ska vända mig. Läser både här och där om folk som fått sina...
Svar
11
· Visningar
1 428
Hundhälsa Finns det någon här som har erfarenhet av Glaukom hos hund? Eller blinda hundar i allmänhet? Vår kära Golden fick åka in akut till...
Svar
7
· Visningar
4 254
·
Hundhälsa Vi upptäckte en fästig på lillen igår. Det var sambon som hade känt en "klump" på bakbenet på honom, som en liten tumör nästan. Vi...
Svar
6
· Visningar
14 722
Senast: Raderad medlem 94602
·
Hundhälsa Jag har fastnat i djungeln att hitta ett bra valpfoder (torrfoder). Jag kan villigt erkänna att när det kommer till foder är jag väldigt...
2
Svar
21
· Visningar
6 473
Hundhälsa Hej! Nu kommer ju min valp hem om ca 2 v. Den är uppfödd på ett bra torrfoder men jag vill helst ge färskfoder, och då vom og hundemat...
Svar
4
· Visningar
1 652
Hundhälsa Jag och min familj har snackat lite om att åka till ett stort badland i Tyskland i vinter. Det har alltid varit en svårighet att hitta...
Svar
9
· Visningar
1 383
·
Hundhälsa Hej! Jag har en Lhasa Apso tik som jag misstänker har patellaupphakning. Men jag har ingen direkt erfarenhet av patella hos hund, det...
Svar
8
· Visningar
5 267
Senast: tuaphua
·
Hundhälsa Hur ser ni på att mängden är densamma för både små och stora hundar? Varför gör man inte som vid allt annat att man doserar efter vikten?
Svar
6
· Visningar
697
Hundhälsa Jag ska i ca 2 veckor passa en Samojed då min hund inte får vara på skolan när hon löper. Denna hund i fråga, är en Samojedtik på ca...
Svar
5
· Visningar
1 075
Senast: Migo
·
Hundhälsa Hej alla Har en basenjitik som är lite ur gängorna. Kan inte se något fel, Hon är som normalt bara lite mer slö, Äter allt som kommer...
Svar
14
· Visningar
2 740
Senast: pretsco
·
Hundhälsa Hej! Måste få skriva av mig.. Att göra en lång historia lite kortare så skulle min kompis hjälpa till och rehabilitera en "nervös" hund...
Svar
15
· Visningar
2 077
Senast: Sissa
·
Hundhälsa Som rubriken lyder så undrar jag vad det finns för alternativ. Är det bara ren kastrering som gäller, eller finns det liknade som för...
Svar
2
· Visningar
758
Senast: SandraM
·
Hundhälsa Mina hundar äter vanligtvis fodax, men fick nu mästers torrfoder. Och precis samma sak som förra vändan de åt så börjar de klia sig mer...
Svar
7
· Visningar
735
·
Hundhälsa Hur vanligt är det att veterinären kräver blodprov före munsanering? Mina föräldrar har tyckt att deras hund luktar illa ur munnen men...
Svar
11
· Visningar
3 488
Senast: skrabbe
·
Hundhälsa En fundering, kan man ge vildsvin klövar hela till hund? Jag har dom att spåra med men fick så många nu att jag funderade på om inte...
Svar
4
· Visningar
1 629
Senast: nullo-modo
·
Hundhälsa Ladda gick BPH förra veckan, och jag kände mig väldigt nöjd med dagen och tyckte att resultatet speglade den bilden jag fått av min...
2
Svar
36
· Visningar
4 002
Senast: jerseyko
·
Hundhälsa Undrar över om någon har erfarenhet av detta att dela med sig?
Svar
1
· Visningar
486
Senast: Flash5
·
Hundhälsa Ännu en skriva-av-mig-tråd.. Har en individ med medfödd Megaesofagus, en katt men defekten är, vad jag förstått, mycket vanligare på...
Svar
1
· Visningar
917
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka