Hund

Om och kring hundar. Moderatorer: Snurrfian

Filtrera med prefix:

Hundhälsa Det sved rejält att få inbetalningskortet på hundförsäkringen. Unghunden är 1 år och mitt bolag tycker tydligen att man ska ha ett...
Svar
17
· Visningar
1 749
Senast: Kilauea
·
Hundhälsa Har själv en fråga relaterat till öronproblem. Var hos en veterinär idag som sade att min hunds öron var liite röda, hon tog odling för...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
18 490
Senast: em-pirre
·
Hundhälsa För 5 år sedan köpte jag och sambon en jack russel kille. vi upptäckte väldigt tidigt att det var något som inte stod rätt till och...
Svar
6
· Visningar
4 451
Hundhälsa På måndag ska Loppan opereras, igen :( I våras hoppade Loppan över staketet och blev påkörd. Resultatet blev ett brutet ben (rakt av)...
Svar
10
· Visningar
1 261
Senast: Jenka
·
Hundhälsa Sambon och jag har precis flyttat in i en ny bostad tillsammans och med oss har vi naturligtvis vår hund. Han är en otroligt personlig...
Svar
9
· Visningar
2 695
Hundhälsa Jag vill ha en liten smidig trimmer till mina hundar (tänker främst småjobb, tassar o dyl), men vill också kunna klippa hästarna runt...
Svar
3
· Visningar
1 623
Hundhälsa För 9 månader sedan blev Buffa dålig i sitt ben, började Små halta till och från. I januari var vi hos veterinären. Röntgen visade...
Svar
5
· Visningar
2 259
Hundhälsa För 5 veckor sedan fick vi hem en valp som då var 10 veckor gammal. Vi har sedan innan en Jack Russel hane på 5 år, som alltid varit...
Svar
6
· Visningar
10 547
Hundhälsa Ja jag tror jag skrev någon stans här när vi va till tandläkare med Basse för kanske 6 veckor sedan, anledningen var att Basse då hade...
Svar
4
· Visningar
934
Senast: Is
·
Hundhälsa Ja, vilket torrfoder är eg bäst? Nya hunden är bara van torrfoder, men det han gått på fungerar inget vidare. Mina hundar har...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
11 036
Senast: frittan
·
Hundhälsa Såg precis att min hund (som gått på kortison i snart 6 veckor) kräktes idag. Bara jättelite och mest gräs och "magsyra" och hon har...
Svar
13
· Visningar
1 299
Hundhälsa Jag har två hundar, en chihuahua och en portugisisk gatuhund som jag köpte i april, Chihuahuan är 7 år och är en väldigt kaxig mot...
Svar
4
· Visningar
1 557
Senast: Muninn
·
Hundhälsa Monster och jag var precis ute på promenad, han lyckades springa rakt i ett jordgetingbo! Eftersom han är som han är tvärnitade han och...
Svar
8
· Visningar
975
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa OBS! Långt inlägg. Har ett problem med min hund som är en spetshane på 3,5 år. Har haft honom i ca 1,5 år och under den tiden har han...
Svar
10
· Visningar
9 378
Senast: Hgfy
·
Hundhälsa Ja jag erkänner jag är grymt nojjig över min lilla valp men hon är sådan lycka i livet att jag tror mig se fel överallt så här kommer...
Svar
9
· Visningar
1 369
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
3 014
Senast: Monstermom
·
Hundhälsa Kom precis hem från veterinären efter att ha avmaskat hundarna inför Norgeresa. "Min" gamla stammisklinik är uppköpt av...
Svar
9
· Visningar
899
Senast: Migo
·
Hundhälsa Har upptäckt att min valp har ett litet navelbråck, absolut inte stort och tvivlar att det skulle ha någon inverkan på hunden i vardagen...
Svar
15
· Visningar
7 916
Hundhälsa Vilken typ av hundsko har ni använt er av vid smärre skador på klo/tass? Det finns ju engångsskor i gummi och en hel uppsjö av lite mer...
Svar
1
· Visningar
411
Senast: Migo
·
Hundhälsa Ja så var det åter i media denna gång i mitt eget län. Smittsam gatuhund från Rumänien, sjukdomen smittar inte bara bland hundar utan...
2 3
Svar
52
· Visningar
4 902
Senast: Disen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Kattbilder #10