Freyja_bus
Trådstartare
Jag har inte blandat i mycket annat, bara vid ett par tillfällen.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Men det e klart, han får ju en hel del godis oxå vid träning... Har ni tips på bra träningsgodis i små bitar??
Jag har köpt ett foder som jag rekommenderades av uppfödaren. Det heter Platinum och säljs i 5kg-säckar. Fodret är i fina små bitar och fungerar utmärkt som träningsgodis. De säljer även godis i burkar med i princip samma innehåll/konsistens.
http://fidofelix.se/sunda-godbitar/platinum-click-bits-chicken-lamb-300g.html
Jaha? Jag har beställt och fått varorna snabbt därifrån.Sidan du länkar till är oseriös! Ville bara varna innan någon här inne beställer och blir av med sina pengar när varorna ej kommer fram. Kolla till exempel trustpilot.
Jaha? Jag har beställt och fått varorna snabbt därifrån.
Sidan har varit nerstängd i över ett år, nyligen "öppnat" igen. Det jag reagerade på när jag upptäckte sidan för drygt ett år sedan var de väldigt bra priserna och de många felstavningarna och konstiga formuleringar som fanns på sidan, som taget från Google translate. Var också svårt att hitta kontaktuppgifter. Efter lite googlande hittar man en hel del varningar om sidan. Jag skulle inte beställa därifrån i alla fall.