Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

H
Hästmänniskan Någon som går där? Såg att man kunde välja ridning en gång i veckan. Men det står; "För att bli antagen behöver du intyg från din klubb...
Svar
2
· Visningar
781
Senast: fredde
·
Hästmänniskan Hästen vi skulle sälja till en familj som bor väldigt långt borta i från valde vi att skicka ett kontrakt för att försäkra att hon fick...
Svar
6
· Visningar
868
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan *Försöker inte annonsera* Jag hyr ett litet stall där två av mina kompisar nu ska få hyra boxplats genom mig (har tvekat på att ta in...
2
Svar
21
· Visningar
1 988
Senast: nexxa
·
N
Hästmänniskan Hej Undrar om det finns någon som totalrenoverat en jätte gammal ladugård nyligen? Har en stor byggnad som måste renoveras från grunden...
Svar
9
· Visningar
1 359
Senast: puppan2
·
Hästmänniskan Ni som jobbar som ridlärare/tränare eller arrangerar kurser hur skulle ni göra i följande situation: En tvådagarskurs startar med att...
Svar
15
· Visningar
1 189
Senast: Lobelia
·
Hästmänniskan Vi ska förhoppningsvis kunna börja bygga om vårt stall framåt sommaren och jag ska försöka göra klar min stallritning och skicka iväg...
Svar
5
· Visningar
1 239
Senast: Pooh
·
M
Hästmänniskan Är det nån som vet var man kan hitta billiga och bra ligghallar och vindskydd?
Svar
7
· Visningar
1 760
Senast: evis
·
Hästmänniskan Ja jag ska föröska söka RIK-= nu till sommaren och jag underar nu då,kanman söka studilån för detta eller kanman ta lån för detta eller...
Svar
4
· Visningar
1 099
Senast: Trilla
·
Hästmänniskan vet inte om tråden hamnat rätt..Men iaf..Våra hagar i stallet är ju gammal sjöbotten, med andra ord lera upp till knäna vid insläppen...
Svar
2
· Visningar
855
Senast: Lahtel
·
N
Hästmänniskan Får man importera en häst från Tunisien?
2 3
Svar
43
· Visningar
3 950
C
Hästmänniskan Jag är lite nyfiken på alla som har eget företag å vad det är för företag inom häst(behöver ju inte skriva affärshemligheter ;)...
2 3
Svar
44
· Visningar
2 197
Senast: chrysler
·
C
Hästmänniskan Det finns ju massor av hästägare som säljer sina hästar å inte tar moms i priset, det räknas väl som svart, eller? Då har jag en fråga...
2 3
Svar
44
· Visningar
4 584
Senast: chrysler
·
L
Hästmänniskan Vet ej om denna tråd ligger rätt, men jag provar... Har satt ut mitt fullblodssto på säljesannons och har krävt att jag endast säljer...
2
Svar
34
· Visningar
2 568
Senast: Kockan
·
S
Hästmänniskan :banana: Jag ska låna ett Halvblods sto för att betäcka nu i vår/sommar. Vad ska man tänka på, viktigt att ha med i avtalet, som inte...
Svar
6
· Visningar
762
Senast: Angel
·
Hästmänniskan Har fyllt i blanketteländet som då ALLA som har fler än 4 hästar eller nåt ska ansöka om.. Frågorna ÄR gräsliga. T.ex om man vet att...
4 5 6
Svar
117
· Visningar
7 043
Senast: Nafayette
·
Hästmänniskan Någon som vet ungefär vad det kostar att stycka av en bit mark från en större gård? Är det ett fast pris eller växlar...
Svar
8
· Visningar
8 115
Senast: Nyx
·
J
Hästmänniskan Jag undrar vad det kostar att skaffa ett hästpass till ett reg. varmblod samt om det är ett tvång att göra det på en häst som är född...
Svar
4
· Visningar
837
Gnägg en vild dag i hagen :)
Svar
0
· Visningar
211
Senast: CallMeAce
·
Gnägg min häst Call Me Ace i hagen
Svar
0
· Visningar
280
Senast: CallMeAce
·
L
Hästmänniskan Nu har vi i ungdomssektionen på våran klubb funderat på att starta upp fiket som vi inte haft på flera år. vi har funderat lite kring...
Svar
4
· Visningar
826
Senast: l_isa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama