Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Hästmänniska
Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)
Hästmänniskan
Hej
Jag hoppas på lite hjälp med att begripa vilka olika papper och annat (intyg, vaccinationer eller vad som nu kan krävas) för att få...
Hästmänniskan
Vad bör man tänka på vid en export av häst? Hade en som exporterades till Norge för en massa år sedan, men kommer inte riktigt ihåg hur...
Hästmänniskan
Låt säga att man har ett jobb som hästskötare, vilket inkluderar ridning, körning, fodring,uttag,inttag, mockning osv.
Vad tycker ni är...
Hästmänniskan
Någon som vet hur mycket det kostar att få sin häst transporterad från malmö - stockholm?
Ska flytta till Stockholm och det enklaste är...
Hästmänniskan
En av stallägarens vänner har bett mig att ev hjälpa till att rida in deras 3-åriga ponny. Ponny kommer då att flytta till "mitt" stall...
Ekonomi & Juridik Ta kontakt med föreningen och förbered dem på att det kommer en gåva. Var tydlig med att det är föreningen som får gåvan och om den är...
Hästhantering Jag bor i norra Västerbotten och oavsett om det är ett bra halmår eller inte så är det alltid svårt att få tag i halm här omkring, och...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.