Hästmänniska

Om sådant som i första hand rör hästmänniskan, hästföretagaren. Ex.vis ekonomi, juridik, företagande, utbildning av hästmänniskan, ryttarhälsa samt mer lättsamma Gnägg-trådar. Huvudmoderator: ameo (Görel: Gnägg)

Filtrera med prefix:

C
Hästmänniskan Jag vet inte om jag valt rätt forum, men då kan ni väl flytta tråden om det är fel.. :D Kan nån reda ut dessa begreppen åt mig...
Svar
1
· Visningar
704
Senast: pimy
·
Svar
0
· Visningar
273
Senast: CallMeAce
·
Hästmänniskan Hej Jag hoppas på lite hjälp med att begripa vilka olika papper och annat (intyg, vaccinationer eller vad som nu kan krävas) för att få...
Svar
6
· Visningar
912
Senast: hästig
·
J
Hästmänniskan Lite nyfiken att höra hur ni här finansierat era hästköp..lånade ni pengar eller sparade ni ihop till er häst? köpte ni mkt saker i...
Svar
16
· Visningar
1 285
Senast: Robin1
·
C
Hästmänniskan Vet inte om denna tråd ska ligga här eller på utrustning, men jag chansar. :) Jag har en minishettis på 76 cm som jag inte vet var...
2
Svar
36
· Visningar
3 185
Senast: cocette
·
B
Hästmänniskan Jag hyr in mina hästar hos en familj vars barn för länge sedan blivit vuxna och slutat med hästar. Jag är för tillfället själv i...
Svar
6
· Visningar
1 317
Senast: marti130
·
S
Hästmänniskan Måste bygga en ny och säkrare vinterhage (pga rymmande hästar - man håller minst sagt på o bryta ihop!) men det är ju omöjligt att få...
Svar
3
· Visningar
1 620
Senast: Jamtland
·
Hästmänniskan Vilken nivå är intagningsprovet på och hur bra måste man ha presterat i gymnasiet? Kommer man in med halvbra betyg eller måste man ha...
Svar
8
· Visningar
1 456
Senast: Undret
·
Hästmänniskan Kanske hör inte denna fråga hemma här, men då får nån flytta på den i så fall. Ni som har häst, hur mycket har ni till hästkostnad...
2
Svar
33
· Visningar
2 542
Senast: Blossom7
·
Hästmänniskan Vad bör man tänka på vid en export av häst? Hade en som exporterades till Norge för en massa år sedan, men kommer inte riktigt ihåg hur...
Svar
7
· Visningar
1 217
Senast: knyttet
·
J
Hästmänniskan Låt säga att man har ett jobb som hästskötare, vilket inkluderar ridning, körning, fodring,uttag,inttag, mockning osv. Vad tycker ni är...
Svar
11
· Visningar
1 736
Senast: MetalFairy
·
C
Hästmänniskan Nu börjar jag bli jobbig ;)Denna gång handlar det inte om företag utan om privat personer.Jag vet ingen privat person som tar betalt...
Svar
3
· Visningar
645
Senast: chrysler
·
K
Hästmänniskan Någon som vet hur mycket det kostar att få sin häst transporterad från malmö - stockholm? Ska flytta till Stockholm och det enklaste är...
Svar
2
· Visningar
738
Senast: ikeline
·
B
Hästmänniskan Stod överst att man inte fick fråga om priser men jag är busig och gör det ändån... Vad är lagom att betala för att ha en liten...
Svar
19
· Visningar
1 632
Senast: Dorinda
·
Hästmänniskan Är det bra att ha? Fungerar det som traktorsubstitut? Jag har inte råd att köpa en traktor.
2
Svar
32
· Visningar
7 191
Senast: Boop
·
Hästmänniskan vet inte om jag lägger denna tråd på rätt plats. :crazy: Det är så här att jag går mitt första år på ett naturbruksgymnasie och ska...
Svar
8
· Visningar
1 452
M
Hästmänniskan Här kommer ett senario som ni gärna får hjälpa mig om detta verkligen kan räknas som dolda fel. A säljer en 3-åring på våren till B...
Svar
19
· Visningar
1 221
Senast: mycket_irriterad
·
Hästmänniskan En av stallägarens vänner har bett mig att ev hjälpa till att rida in deras 3-åriga ponny. Ponny kommer då att flytta till "mitt" stall...
Svar
6
· Visningar
1 699
Senast: vilse
·
T
Hästmänniskan Vilka papper SKA man få med när man köper häst? Finns det andra viktiga papper utöver det? Hur ändrar man ägare?
Svar
4
· Visningar
885
Senast: Masse
·
Hästmänniskan Hade ju varit rent kanon om det på något vis gick att göra en flyttbar ligghall. Nån som har? Eller har några idéer på hur man gör en...
Svar
7
· Visningar
2 082
Senast: evis
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama