Vad har ni för företag?

Sv: Vad har ni för företag?

Humelibumlan skrev:
Bäst vore kanske att välja lämna bort dem båda till någon vi inte gillar? :angel: :banana:

Ja det hade varit ett bra val för oss båda men ett dåligt val för den utvalde :rofl:
Nej usch och fy nu skall jag sova God Natt och jag kommer drömma om olika val ;)

Rufsan. skrev:
Ja det hade varit ett bra val för oss båda men ett dåligt val för den utvalde :rofl:
Nej usch och fy nu skall jag sova God Natt och jag kommer drömma om olika val ;)
Haha, min sambo frågade just om han skulle ta en tur med hundarna- det är ditt val blev det automatiska svaret... :angel:

Sussa sött.... Vilken ställning tänker du välja att sova i? :angel:

Vad kul att det finns så mkt ideer här :) Glömde en fråga, vad har ni för utbildning?Har utbildningen samband med företaget?
Tänker främst på tränare å ni som instruerar.Remont ryttare?Tränar(B/C osv) nivå?RIK utbildade?Ridledare?
Eller är ni självlärda?Alltså har egen erfarenhet som ni lär ut.
Själv kommer jag starta ngt inom islandshästar men jag kan inte specificera mej ännu ;)
Dock ngt som har med själva hästarna att göra, inte turridning då jag inte är så modig att jag vill släppa ut totala nybörjare på hästar i skogen :devil:
Vill ju inte bli stämd heller :eek:

Senast ändrad av en moderator:

Humelibumlan skrev:
Haha, min sambo frågade just om han skulle ta en tur med hundarna- det är ditt val blev det automatiska svaret... :angel:

Sussa sött.... Vilken ställning tänker du välja att sova i? :angel:

Det väljer jag efterhand ;)

Mkt ideér :confused: vart då *tittar mig omkring*

Nä här har vi valt att inte utbilda oss ;) Nä jag har bara tävlat och lärt mig ett och annat på vägen, hästarna tävlar ju i medelsvår och uppåt i alla disclipiner, ja alla utan Rufsan då men henne har ju Humlan valt att kidnappa :angel: så alla utan henne då dvs 3 st hästar.

Rufsan. skrev:
Då får jag ta en treo i morrn bitti :p
Just ja, du har valt gå ner dig i Treo träsket, du svaga arma människa!
Själv har man ju varit i Theo träsket, ingen lustig historia det heller... Tur man är stark! ;)

Sov gott!

Rufsan. skrev:
Mkt ideér :confused: vart då *tittar mig omkring*

Nä här har vi valt att inte utbilda oss ;) Nä jag har bara tävlat och lärt mig ett och annat på vägen, hästarna tävlar ju i medelsvår och uppåt i alla disclipiner, ja alla utan Rufsan då men henne har ju Humlan valt att kidnappa :angel: så alla utan henne då dvs 3 st hästar.
Se, man kan köpa sig framgång ser jag.. :p

Vad svamliga ni är nu :D Övertrötta? :devil: ;)
Men då har du alltså egna erfarenheter istället.Det brukar funka bäst egentligen, bara man har tävlingsresultat tex.

Rufsan. skrev:
Ja , hur mycket vill du betala :angel:
*Räkanr pengar*... Det kommer nog ta hela natten att få ordning på alla dessa meter högar med pengar...
Så du kan gå och sussa så länge...

Hm? 1-öringar har väl fortfarande ett värde? :angel:

chrysler skrev:
Men då har du alltså egna erfarenheter istället.Det brukar funka bäst egentligen, bara man har tävlingsresultat tex.
Svammliga? Vi?? Du talar i natt mössan..
Jag frånsäger mig allt ansvar, det var Fio´s val och fel.. :angel: Jag var bara snäll medmänniska! :p

chrysler skrev:

Ja det är mina egna erfarenheter och tävlingsresultat som jag har då, såg att det var C-tränar utbildning på gång men det kostar 13000kr så jag får väl råna den där banken iallafall då :p

Svammliga nehääähää du, har du inte läst slutet på tråden fritt val på Senior där kan man snacka svammel :angel:

Nattmössan?Jag steg ju upp vid 15 tiden föregående dag så det är inte natt för mej ännu :devil:

Rufsan. skrev:
Ja det är mina egna erfarenheter och tävlingsresultat som jag har då, såg att det var C-tränar utbildning på gång men det kostar 13000kr så jag får väl råna den där banken iallafall då :p

Svammliga nehääähää du, har du inte läst slutet på tråden fritt val på Senior där kan man snacka svammel :angel:
I den senare frågan har nog chrysler gjort ett bra val.. :angel:

Humelibumlan skrev:
Svammliga? Vi?? Du talar i natt mössan..
Jag frånsäger mig allt ansvar, det var Fio´s val och fel.. :angel: Jag var bara snäll medmänniska! :p

*tssssssss*

Liknande trådar

• Låst
Anläggning Nu är jag nyfiken på hur ni tänker! Själv kan jag se båda sidor här, men scenario: När jag flyttade in min häst i det stall hon står i...
6 7 8
Svar
149
· Visningar
11 424
Senast: Görel
·
Hästmänniskan Jag hoppas kunna bolla lite tankar med andra hästkunniga här. Jag, min man, och vår 17-åriga dotter kommer inom kort att flytta till en...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
6 426
Senast: mamman
·
Relationer Träffade en kille på tinder för lite mer än ett år sedan. Han bodde 5 h ifrån mig men han jobbade mycket i samma stad som mig. Vi...
12 13 14
Svar
265
· Visningar
22 156
Senast: Whoever
·
Gnägg Min häst är rätt så mager och har svårt att gå upp i vikt, och nu har stallchefen tagit bort all hö i dagsgivan i hennes hage och påstår...
Svar
10
· Visningar
2 165
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Parfym
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Vinterföräldrar 23/24

Hund, Katt, Andra Djur