Grenar

Generellt om tävling och om grenarna: Distans, Dressyr, Fälttävlan, Hoppning, Islandshäst, Körning, Trav, Western samt Övriga grenar såsom galopp, working equitation, voltige, handikappridning, polo, gymkhana m.fl. Huvudmoderator: lizan (Görel: Fälttävlan, ameo: Körning)

Filtrera med prefix:

Trav Jag ska köra ett snabbjobb på måndag och ska köra själv med klocka för första gången. har kört snabbjobb innan och har även kört med...
Svar
1
· Visningar
1 792
Senast: Fisknudlar
·
S
Dressyr Är det ngn här som testat dom? har beställt hem en sådan på prov, men hittar inte så mkt info om dom faktiskt..så är det ngn här som...
Svar
3
· Visningar
1 346
Senast: Liisaa
·
Trav Idag beslutas det vilka av hingstarna som passerar nålsögat Horgen Tore, f.2006, e.Spikeld u.Horgen Laila ue.Auvin, 13 st: 3-7-1...
Svar
2
· Visningar
1 781
Senast: juvelen
·
Övr. Grenar Jag säger bara, vilken fantastisk häst!! Girlpower:D
Svar
4
· Visningar
1 404
Senast: Evny
·
Western Är inte så hajj på det här med sadlar och storlekar etc. Men min kille har väldigt hög manke då ska man väl inte ha full quarter va...
Svar
10
· Visningar
1 495
Senast: pralina
·
Dressyr På tävling, får man ha någon som läser dressyrprogrammet man ska rida? :confused: Vad är det den får läsa/säga då?
Svar
16
· Visningar
2 706
Senast: rare
·
Körning Hej alla duktiga dressyrryttare! Min ponny trampar bra under sig med bakbenen och trampar en eller två hovar över frambenens avtryck...
Svar
3
· Visningar
1 155
Senast: pannkakssmet
·
D
Trav Vilken av hingstarna röner störst intresse? I media promotar man ju en hel del för Gift Kronos att han e ny häradsbetäckare på Erikssund...
Svar
2
· Visningar
1 219
Senast: Maxkingen
·
G
Western Heysan! Jag har ett nordissto hemma som jag rider i skogen, vi båda är riktiga skogsmullar. För ett år sedan blev jag intrudicerad...
Svar
8
· Visningar
952
Senast: Gullregn
·
S
Dressyr Denna häst är 3 år så han kommer ju såklart ändra sig i kroppen. Men så här ser han ut i dagsläget. Vad kan passa en sådan rygg...
4 5 6
Svar
110
· Visningar
13 423
Senast: Liisaa
·
Dressyr Nu är det så att min unghäst inte alls har följt mina planer på att växa i mina sadlar utan verkar tvärt som växa ifrån dem mer och...
2 3
Svar
44
· Visningar
7 073
Senast: Omorfia
·
S
Distans Vi anordnar söndagen den 15/11 en Träningsritt i de vackra omgivningarna på Snogeholm, söder om Sjöbo, för alla som vill prova på att...
Svar
5
· Visningar
1 446
Senast: simplewomen
·
Islandshäst Jag har som vanligt en massa grubbel i huvudet och nu gällde dagens grubbel detta.:o Jag har ridit "vanliga" hästar (dvs tregångare...
2
Svar
39
· Visningar
4 705
Senast: Hafeti i Eskilsby
·
J
Western Har en liten fråga om uppklassningssystemet. Tror jag har förstått, eller ja kanske inte.. ;) 1: Får man samma antal...
Svar
12
· Visningar
1 228
Senast: Ginne
·
Dressyr Jag håller på att leta häst och vilken djungel det är och vilka otroligt lustiga människor man kommer i kontakt med! Nr ett så är...
2
Svar
25
· Visningar
3 794
Senast: Pilot
·
N
Western Hej! Jag är ny här och även ny inom Western Världen! Jag har ett fullblod som jag tror skulle passa som Western häst. Då både jag...
Svar
15
· Visningar
1 226
Senast: Skorpan
·
H
Islandshäst Har fått en underbart litet föl från 1a klass föräldrar i sommras. Hur funkar det med visning och sådant? När är det dags? Och hur...
Svar
15
· Visningar
2 298
Senast: QRST
·
S
Fälttävlan Svårt att hitta en anledning att inte använda en sådan:) http://www.sporthasten.se/artiklar/airbag-nytt-skydd-vid-fall
Svar
13
· Visningar
2 252
Senast: juni_barn
·
Hoppning Har bara en liten undring till er alla insatta.Tror ni att en äldre tävlingsponny (18 år)som bara gått lättare klasser de senaste fem...
Svar
10
· Visningar
1 970
Senast: Lahtel
·
S
Trav Min häst har fått skavsår utav gjorden. Jag har testat lite olika sorters gjordar, men i9nte funnit ngn som det inte blir skav utav...
Svar
5
· Visningar
1 234
Senast: ghost
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Hjälp
  • Misstänkt rävskabb
  • Uppdateringstråd 30